www.digireflex.nl
Verwijderd
Nee KABELFOON, zegt ie toch in titel ?? :Op donderdag 08 november 2001 14:57 schreef MM het volgende:
Mag ik misschien ff weten waar we het hier over hebben? bedoel je hier Sjello, @homo or Slownera mee?
Op donderdag 08 november 2001 14:57 schreef MM het volgende:
Mag ik misschien ff weten waar we het hier over hebben? bedoel je hier Sjello, @homo or Slownera mee?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Da's al gauw goed voor 150 kbyte/s
Mij hoor je niet klagen, het wordt nog 5 piek goedkoper per maand ook met de nieuwe Euro prijzen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Mooie upload snelheid, en das nooit weg.
Maarre het nomale abo zuigt wel hoor, is niet vooruit te branden.
Wat kost dat Super Abo eigenlijk?
Zal wel duur zijn en ben eerlijk gezegd bestwel benieuwd of ze die snelheden bij Kabelfoon kunnen waar maken want voorheen was het echt te triest voor woorden dat Kabelfoon.
Hoe zou dat nou toch komen ??Op donderdag 08 november 2001 14:48 schreef Graaf_slis het volgende:
Daarbij wordt de maximale downloadsnelheid van de kabelmodem met 50% verhoogd als volgt:
- standaard 128 kbit/s - 192 kbit/s
- premium 512 kbit/s - 768 kbit/s
- super 1024 kbit/s - 1536 kbit/s
De maximale uploadsnelheid is ongewijzigd.
Zullen er toch een beetje teveel i+ ers overstappen op adsl?
Everywhere you go you always take the weather with you
www.digireflex.nl
Dan wordt het hoog tijd dat Wanadoo ook klanten aan ADSL gaat verliezen. Ik wil ook wel 1,5 Mb/s downloadOp donderdag 08 november 2001 17:27 schreef RvE het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou toch komen ??
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Abonnementsprijs: NLG 129,90 incl. BTW per maand;
Meerprijs datagebruik > 10 GByte: NLG 15,- incl. BTW per Gbyte per maand.
Inschrijfgeld: NLG 50,- incl. BTW; Borg modem NLG 50,- (0% BTW)
Het inschrijfgeld wordt niet berekend bij een upgrade van het standaard- naar het premiumabonnement.
www.kabelfoon.nl
Dacht je nou echt dat ze met die 30.000 abonnee's nog malen over die 300 Internet+ abonnee's die ze ooit hebben aangesloten? Op een gegeven moment waren de Internet+ kaarten op, en nu kan het abo niet eens meer worden afgesloten...Op donderdag 08 november 2001 17:27 schreef RvE het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou toch komen ??
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
- Ingestelde modemsnelheid: downstream 1024 kbit/s max. in een gedeeld 8,192 Mbit/s kanaal; upstream 256 kbit/s max. in een gedeeld 4,096 Mbit/s kanaal.
Gedeeld kanaal ? wasda ?