Alle toffe games komen tegenwoordig blijkbaar eerst op de playstation uit waarna een belofte voor de pc er ook is maar vervolgens lang op zich laat wachten en helemaal niet komt (driver2 / gta3).
En er zijn er nog wel meer. Maar ik weet ze zo even niet!
Al die kl#te PSX en PS2 ertjes (neem het niet te persoonlijk) hebben alle stuff het eerste :'(!
De ps2 is nog es vet snel ook terwijl wij klauwen uitgeven aan al die hardware word alles voor de ps2ers lekker geoptimaliseerd aan hun hardware :'(!
Ergens wel logisch en over een jaartje of 2 ziet het er ook wel niet meer uit , maarreh.
Ik denk dat het zo gaat omdat software voor de pc voor meer dan 95% gewoon van Edonkey komt
???????!
En dat kan ik niemand kwalijk nemen want ik doe het zelf ook
. Maar het bevorderd niet bepaald het aantal nieuwe games en de tijd die er in wordt gestoken.
Tzuigt gewoon!
Dit is vast al eerder langs gekomen, maar ik moest het ff kwijt........!
En er zijn er nog wel meer. Maar ik weet ze zo even niet!
Al die kl#te PSX en PS2 ertjes (neem het niet te persoonlijk) hebben alle stuff het eerste :'(!
De ps2 is nog es vet snel ook terwijl wij klauwen uitgeven aan al die hardware word alles voor de ps2ers lekker geoptimaliseerd aan hun hardware :'(!
Ergens wel logisch en over een jaartje of 2 ziet het er ook wel niet meer uit , maarreh.
Ik denk dat het zo gaat omdat software voor de pc voor meer dan 95% gewoon van Edonkey komt
En dat kan ik niemand kwalijk nemen want ik doe het zelf ook
Tzuigt gewoon!
Dit is vast al eerder langs gekomen, maar ik moest het ff kwijt........!