Red alert 2 over LAN probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik wil graag redalert2 ovet het lan spelen. Ik gebruitk hiervoor twee latops die verbonden zijn via een lan met elkaar. Nu moet je het ipx protocol installeren om te kunnen spelen. Ook de laatste patch is handig! (versie 1.0006 ofzo)
Nu kan je onder de optie van het netwerk je mac adress selecteren daar staan er meer maar natuurlijk kies ik die van de lan adapter die ik op het moment gebruik.
Toch kunnen de twee laptops elkaar niet zien onder redalert 2. we kunnen elkaar wel pingen.
heeft iemand ervaring met dit?

brabrabrabra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het niet anders dan het IPX/SPX protocol installeren op pc, reboot doen en RA2 opstarten en spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:26
Vergeet na het installeren van IPX/SPX niet om DirectX opnieuw te installeren. Deze zal dan IPXSPX meeinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, slim (deed dat altijd automatisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem had ik ook samen met 6 andere computers. In network options in red alert kan je kiezen uit protocollen geloof ik. een reeks cijfers met puntjes ertussen waar ik geen reet van begrijp. maar anwayz, wij hebben op goed geluk een ander protocol, nog maals ik weet niet of protocol het goede woord is, maar je ziet meteen die rij obegrijpelijke cijfers, gekoezn, en toen deej die het wel. oftewel veraner de cijfertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier thuis moest ik de tweede kiezen in het rijtje van mac-adressen. Misschien die is proberen...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Zet in elk geval (als je XP draait) "Enable network acces using bla bla bla" UIT!

Wanneer je 2 NIC's hebt, "unbind" het IPX/SPX protocol dan van 1 van de 2 NIC's (die van je modem dus)

In XP moet je dan het vinkje gewoon uitvinken
In W98 kan je per netwerkaart de protocollen instellen geloof ik...

Verder als FrameType allemaal op 802.3

Succes!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1