Toon posts:

GeForce3/Geforce 3 Ti500?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te gaan kopen. Nou zit ik te denken aan een GF3 of een Ti500. Volgens zo'n round-up hier ergens op de site, zijn alle GF3's ongeveer evengoed qua prestaties. Maar is dat nou wel echt zo of is de Hercules of de Leadtek of welk ander merk dan ook toch wat beter?

Of is het toch verstandiger om een Ti500 te gaan kopen omdat die toch net iets sneller is? Heb namelijk geen zin om 200 piek meer te gaan uitgeven wat je toch nauwelijks merkt in prestaties >:)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 08:49

Masselink

Voor de dorst

De ti500 is sneller. (punt) In sommige gevallen behoorlijk.
Of dat je geld waard is, kan ik niet beoordelen.

Wat betreft Hercules of Leadtek zou ik voor Leadtek gaan, aangezien deze een beter filter heeft met betere beeldkwaliteit.

kijk hier even: Leadtek GF3 WinFast Ti500 review

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
veel duurder zijn ze ook weer niet hoor, want die leadtek kaart die zo goed getest was kost 960,- dat is dus hetzelfde als die normale gf3 kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Nice, de beelden zijn dus ultra-scherp, maar is ie nou ook het snelst/evensnel als andere GF3 ti500 kaarten?

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Quote uit een review van de Ti500:
Qua prestaties scaled de Winfast Ti500 netjes mee met de overige GeForce Ti500-kaarten. Over de overklokbaarheid werd helaas niets verteld. In ieder geval verdient de kaart een score van 92%, die vooral aan de beeldkwaliteit te danken is.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:11

Laguna

Connaisseur

Op donderdag 08 november 2001 14:34 schreef Masselink het volgende:

Wat betreft Hercules of Leadtek zou ik voor Leadtek gaan, aangezien deze een beter filter heeft met betere beeldkwaliteit.
En waar wordt er dan gezegd dat de Hercules slechtere filters heeft?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik zeg niet dat hercules slechte filters heeft, maar dat er van leadtek speciaal een opmerking wordt gemaakt, dat deze een andere filter heeft genomen dan van het 'reference' model

• Bertus | IA
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-03-2009

Bertus | IA

member of pienie

Als ik jou was zou ik voor de Leadtek Ti500 gaan, een klein prestatieverschil zal je nauwelijks merken maar een scherp beeld daar geniet je elk moment van.
Ik heb vandaag mijn Radeon 32DDR door een Leadtek Ti200 vervangen en ik heb er geen spijt van. :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.