[CM] Telefoon ?

Pagina: 1
Acties:

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Hmmm, iedereem hier heeft het over "originele" mods. Daar ben ik het opzich wel mee eens, alleen niemand komt ermee.

Ik heb volgens mij wel een leuke.
Wat dacht je van een telefoon in je kast ?
Je kan hem zo in je frontje inbouwen lijkt mij ...

es kijken naar een oude telefoon op een rommelmarktje ... :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Bouw je die in naast je magnetron??? :+

Verwijderd

ROFL

Maak een inkeping aan de zijkant van je kast waar het inpast. Als de telefoon (zo'n geval met alles in de hoorn) dan gaat pak je hem er zo uit en wedden dat je dan raar aangekeken gaat worden ;)

Of met een GSM, maar dan zou ik eerst de rest van je computer in een loden kist bouwen :P

• TDLofCC
offtopic:
magnetron ... hmmm
makkelijk op LAN parties :)

En mobiel is een beetje nutteloos, aangezien je niet echt mobiel meer bent met een BigAssTower >:)

Maar zo'n telefoon lijkt me wel wat. Dan zet je een microfoon neer voor het gesprek, en een aansluiting op je SB voor het gehoor ...

Maar dit is ff voor na mijn casemod projectje ... ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

En die sluit je natuurlijk aan op je computer en op een oude CDrom speler met een beetje een gemod bakje. De telefoon gaat en hij komt uit je kast zetten! :)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Of anders een oude draai telefoon en deze demonteren. Draai gedeelte in een twee of drie 5,25" weg werken en de hoorn ophangen aan de kast (eventueel nog boven op leggen).

Alleen om gebeld te worden is nog simpeler. Alleen hoorn nodig, de rest kan je dan gewoon weg werken in je kast. Tja sorry je kan mij alleen bellen als ik aan het computeren ben. >:)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• TDLofCC
volgens mij is dan een knop telefoon beter.
Die toetsen kan je dan wegwerken in 1 5.25 bay :)

Dan is het helemaal mooi als je die kan aansluiten op je/een LCD - Nummer herkkening :)

Pagina: 1