Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
ROFL
Maak een inkeping aan de zijkant van je kast waar het inpast. Als de telefoon (zo'n geval met alles in de hoorn) dan gaat pak je hem er zo uit en wedden dat je dan raar aangekeken gaat worden
Of met een GSM, maar dan zou ik eerst de rest van je computer in een loden kist bouwen
Maak een inkeping aan de zijkant van je kast waar het inpast. Als de telefoon (zo'n geval met alles in de hoorn) dan gaat pak je hem er zo uit en wedden dat je dan raar aangekeken gaat worden
Of met een GSM, maar dan zou ik eerst de rest van je computer in een loden kist bouwen
offtopic:
magnetron ... hmmm
makkelijk op LAN parties
magnetron ... hmmm
makkelijk op LAN parties
En mobiel is een beetje nutteloos, aangezien je niet echt mobiel meer bent met een BigAssTower
Maar zo'n telefoon lijkt me wel wat. Dan zet je een microfoon neer voor het gesprek, en een aansluiting op je SB voor het gehoor ...
Maar dit is ff voor na mijn casemod projectje ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
En die sluit je natuurlijk aan op je computer en op een oude CDrom speler met een beetje een gemod bakje. De telefoon gaat en hij komt uit je kast zetten!
Of anders een oude draai telefoon en deze demonteren. Draai gedeelte in een twee of drie 5,25" weg werken en de hoorn ophangen aan de kast (eventueel nog boven op leggen).
Alleen om gebeld te worden is nog simpeler. Alleen hoorn nodig, de rest kan je dan gewoon weg werken in je kast. Tja sorry je kan mij alleen bellen als ik aan het computeren ben.
Alleen om gebeld te worden is nog simpeler. Alleen hoorn nodig, de rest kan je dan gewoon weg werken in je kast. Tja sorry je kan mij alleen bellen als ik aan het computeren ben.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
volgens mij is dan een knop telefoon beter.
Die toetsen kan je dan wegwerken in 1 5.25 bay
Dan is het helemaal mooi als je die kan aansluiten op je/een LCD - Nummer herkkening
Die toetsen kan je dan wegwerken in 1 5.25 bay
Dan is het helemaal mooi als je die kan aansluiten op je/een LCD - Nummer herkkening
Pagina: 1