Een amiga 500 met 512 kb ram !
Eentje die goedgekeurd is en voldoende cfm's levert voor je cpu.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Ik dacht (geloof tomshardware) die hadden een cooler roundup ofzo en daarin stond vermeld dat de leverancier 1 van deze modellen ook de boxed coolers leverde ... ik dacht dat het iets met sanyo ofzo was ... echter de cooler welke in de test werd gebruikt van dat merk was stiller en koelde beter...
Verwijderd
bij zo een box zit een standaar intel coolertje is troep je moet gewoon een coolermastertje nemen
Op dinsdag 19 februari 2002 13:59 schreef FMolema het volgende:
bij zo een box zit een standaar intel coolertje is troep je moet gewoon een coolermastertje nemen
Normaal gesproken zijn de Intel coolers juist vrij goed..
Hier, http://www.vr-zone.com/reviews/Intel/P4Coolers/ , zijn divers s478 coolers met elkaar vergeleken. De intel cooler die bij mijn boxed P4A zat heeft een flinke coolrib met een behoorlijk stille fan. Uit de bovenstaande test doet die Intel cooler het nog niet zo slechtOp donderdag 08 november 2001 14:15 schreef multipasser het volgende:
hey,
heeft iemand hier info over? CFM, dB's ect?
thanx
Verwijderd
Deze cooler is bijzonder stil, maar mijn proc. kreeg het er wel warm van. voor de omschrijving van het prob. zoek even op PeetPlafond en je weet waar je voor op moet passen.
wat is dit voor gelul? Sorry hoor, maar die intel coolers zijn ontzettend stil, stiller dan coolermaster iig!Op dinsdag 19 februari 2002 13:59 schreef FMolema het volgende:
Zeker geen troep, ze zijn nml heel goed!
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Idd,
Men broer zijn pc (PIV 1.5 Ghz) met standaard intel koelertje (eentje van Sanyo) draait vééél stiller dan m'n AMD met Coolermaster.
'k Vind die Coolermaster echt een klote ding, ga me binnenkort een Alpha + Papst kopen
Men broer zijn pc (PIV 1.5 Ghz) met standaard intel koelertje (eentje van Sanyo) draait vééél stiller dan m'n AMD met Coolermaster.
'k Vind die Coolermaster echt een klote ding, ga me binnenkort een Alpha + Papst kopen
Intel coolers troep? Als je gewoon ff nadenkt:
Zou Intel een goede chip en proc maken en dan brakke coolers gaan gebruiken?? No way! Me P2 heeft nog steeds de standaard boxed cooler en werkt nog perfect na heel wat jaartjes...
Bij me nieuwe P4 Northwood zit ook een cooler en ben er dik tevreden mee, koelt goed en is erug stil, hij is wel anders dan de standaard P4 cooler hij is namelijk vierkant ipv. een ronde bloem, misschien omdat het een Northwood is?
Zou Intel een goede chip en proc maken en dan brakke coolers gaan gebruiken?? No way! Me P2 heeft nog steeds de standaard boxed cooler en werkt nog perfect na heel wat jaartjes...
Bij me nieuwe P4 Northwood zit ook een cooler en ben er dik tevreden mee, koelt goed en is erug stil, hij is wel anders dan de standaard P4 cooler hij is namelijk vierkant ipv. een ronde bloem, misschien omdat het een Northwood is?
De Boxed cooler die bij mij 1.8a zit is echt niet slecht!
Tmax=37-39C (kamertemp 21-23C) met een 3100rpm super stil fannetje
op 2160~1.62v word de chip 45C
Tmax=37-39C (kamertemp 21-23C) met een 3100rpm super stil fannetje
op 2160~1.62v word de chip 45C
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Intel coolers roeleren de pan uit, die dingen zijn stil, koelen goed en zijn alleen te krijgen icm een P3 of een P4. Dat laatste is het enige nadeel van een Intel-in-a-box cooler.
Op mijn Pentium 4 1.7GHz zal een standaard Intel Koeler. Die zijn relijk goed. Ik KAN hem stabiel overklokken naar 2.1GHz... en dan word ie nog niet zo heel heet
Pagina: 1