How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.
Verwijderd
En dan krijg je dat. Kun je niets aan doen. Bij veel spellen kun je bij de options het beeld wel naar het midden schuiven. Sla je die instellingen op dan is er niets aan de hand. Kan het niet bij het spel moet je het maar voor lief nemen. En die 2 mm is toch niet zo heel erg hinderlijk dacht ik zo
Idd. die 2mm gaat mij er niet van weerhouden om te genieten van het gamen, maar er is altijd ruimte voor verbetering.
How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.
Verwijderd
Het ligt vast aan je ps2, als je die uitzet heb je er vast geen last meer van
Dan is zijn beeld een hele meter naar rechts geschovenOp donderdag 08 november 2001 17:08 schreef Romkabouter het volgende:
Net was het nog een centimeter?
Het ligt vast aan je ps2, als je die uitzet heb je er vast geen last meer van
Voor je probleem: misshcien kun je S-Video kabel kopen? OP onze breedbeeld zit daar aansluiting voor!
Gewoon je tv een centimeter naar links schuivenOp donderdag 08 november 2001 13:56 schreef Qwerios het volgende:
Zijn er nog meer mensen die met hun PS2 er last van hebben dat het beeld ongeveer een centimer te ver naar links staat? En zo ja heeft er iemand al een oplossing voor gevonden?
Nee, ik zou eens kijken in de handleiding van die jvc, daar staat vast wel iets in over centreren.
Een S-VHS kabel is ook wel een leuke oplossing idd, maar dan had ik net zo goed die dure scart kabel niet hoeven kopen. Bovendien zou de kwaliteit van rgb scart beter moeten zijn.
zet je tv aan duh
druk op (OK) toets voor je menu
ga dan naar beeldmogenlijkheden
en als het goed is staat DNR aan
die moet je uit zeten en hopla je hebt geen vage streepen meer
je kan ook je kleur wat (feller) zeten onder die dnr staat
kleursysteem kies daar voor ntsc4 .43
dat met dat kleur kan alleen als je ps2 aan staat
Heb je misschien ook een idee over het horizontaal bijstelen van het beeld?
Verwijderd
Mischien moet je eens kontact opnemen met de leverancier van de tv, of met JVC zelf.
Want ik heb dit ook (met standaard bijgeleverde kabel) op een nieuwe JVC
[ Voor 9% gewijzigd door Sneak[3G] op 23-05-2003 15:11 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()