Welke Speakerset nou ?

Pagina: 1
Acties:

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 09:31
Er zijn er zoveel die allemaal volgens mij wel een redelijk geluid hebben en ook niet te duur zijn. Ik ben op zoek naar boxen die lekker hard kunnen en dus ook niet te snel gaan kraken... Prijsklasse: Ongeveer 350,- ~ 500,-
Wie raad wat leuks aan ? Thoeft niet persee een surround set te zijn en kom niet aan met de DT2200 ofzow :P

Verwijderd

Labtec APX-4620 is wel lekker, heb er zelf 1tje, rules :)

Verwijderd

Lees deze review eens en ga luisteren.

• Sp00n
madashell: OK, nou ik vind de Klipsch en de B&W wel netjus klinken. Ik hou behoorlijk van beuken nml. :P Alleen de Klipsch is errug duur. Tenminste, iets boven mijn klasse. Ik kan nog wel even doorsparen. Ik heb namlijk geen zin om hier dalijk met een of andere gare speakerset te zitten. Dan betaal ik liever wat meer. Al hoe wel dat niet altijd hoeft....

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 14:14 schreef Sp00n het volgende:
madashell: OK, nou ik vind de Klipsch en de B&W wel netjus klinken. Ik hou behoorlijk van beuken nml. :P Alleen de Klipsch is errug duur. Tenminste, iets boven mijn klasse. Ik kan nog wel even doorsparen. Ik heb namlijk geen zin om hier dalijk met een of andere gare speakerset te zitten. Dan betaal ik liever wat meer. Al hoe wel dat niet altijd hoeft....
Het blijft jouw smaak en jouw geld.

Mijn ervaring is dat je het beste kunt gaan voor wat je op dat moment mooi vindt en kunt betalen (evt. met nog even door sparen).
Doe je dat niet, krijg je meestal achteraf spijt en duurt het nog langer voor je je gewenste setje hebt en ben je ook meer geld kwijt.

Just my 2 (euro)cents

• Sp00n
Hmz dan nog iets. Er is maar 1 web store die ze verkoopt. Op de site van klipsch zelf staan ze voor $179 wat omgerekent lang geen 600 piek is. Er zullen vast wel meer stores zijn die ze verkopen alleen waar ? :P
Pagina: 1