3DFX Voodoo in Counter-Strike???

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hellow,

ik heppun GeForce2MX-200 kaart(je) en een Voodoo plank(ie) erbij, je weet wel, die kun je aan mekaar vastknopen met zo'n kabel(tje). Maar.... in Counter-Strike kan ik nie met dat plankje spelen... Jammer, ben benieuwd wat m'n fps dan zou zijn. Weet iemand hoe dit wel kan???

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

heb je wel drivers voor die Voodoo2 + DirectX/3D goed geinstalleerd? anywayz wat heeft het voor zin, een GF2MX is echt veel sneller dan een Voodoo add-on kaartje...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Bij mij werkt de voodoo alleen in oudere versies van Halflife/CS, ik heb het een keer geprobeert maar hij deed het alleen met de originele installatiee, vanaf 1.1 doet ie het dus iig niet meer.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 13:54 schreef limoentje het volgende:
heb je wel drivers voor die Voodoo2 + DirectX/3D goed geinstalleerd? anywayz wat heeft het voor zin, een GF2MX is echt veel sneller dan een Voodoo add-on kaartje...
Ja ik heb die drivers geinstalleerd en hoe kom je erbij dat ik een Voodoo2 heb???

Verwijderd

speel zelf al jaren met me voodoo 3 2000 cs en het werkt perfect moet ik zeggen tuurlijk geen 100 fps maar goed te doen en menig apekop met een geforce 3 heeft het onderspit al moeten delfen :9

Verwijderd

Heb je ook de minigl drivers geinstalleerd in halflife?? Die standaart minigl driver van HL sucks. kijk anders even op www.voodoofiles.com suc6 d'r mee.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wacht ff. Probeer je nou een GF2-MX en een Voodoo (...) aan elkaar te knopen om te kijken wat je framerate is???

de betaler vervuilt

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 14:49 schreef GA!S het volgende:
Wacht ff. Probeer je nou een GF2-MX en een Voodoo (...) aan elkaar te knopen om te kijken wat je framerate is???
Luister, luister (lees eigenlijk maar jah):

Ik heb een GeForce2. Ik heb OOK een Voodoo plankie. Die Voodoo plankie is geen primaire videokaart. Die kun je alleen gebruiken in samenwerking met je primaire videokaart, bij mij dus een GeForce2. En nou wil ik eens een keertje CS spelen met dat 3DFX plankie, ben benieuwd namelijk.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 14:47 schreef da_Stimpy het volgende:
Heb je ook de minigl drivers geinstalleerd in halflife?? Die standaart minigl driver van HL sucks. kijk anders even op www.voodoofiles.com suc6 d'r mee.
Ja en als ik dan op die site zit? Welke moet ik in godsvredesnaam hebben dan? :?

Verwijderd

ik denk dat zowel de beeldkwaliteit als je FPS naar beneden gaan, je voodoo kan aleen minigl, en je MX weer niet dus gaat niet echt werken, bovendien is het geheugen op een voodoo 2 traaag dua met D3d zal et ook niet acceleren

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
o, heb zelf ook een voodoo en ook CS dus:

dit file moet je hebben: 3Dfx's Official MiniGL v1.47
This is the latest version and gives a few fps boost.  The
installer comes with 2 miniGL's.  The first is the driver for GL Quake/QW, Quake 2,
Hexen 2 and Sin. The second is the driver for Half-Life and Heretic 2.  The
installer will search your hard drive and install each miniGL in the appropriate game
folder.  There are a few issues listed in the readme.
als je die hebt uitgepakt en geinstalled, naar HL gaan en dan OpenGL kiezen en dan miniGL, suc6 8-)

• Klovan
  • Nu online
Op donderdag 08 november 2001 14:00 schreef Straat het volgende:
Bij mij werkt de voodoo alleen in oudere versies van Halflife/CS, ik heb het een keer geprobeert maar hij deed het alleen met de originele installatiee, vanaf 1.1 doet ie het dus iig niet meer.
Is niet waar, ik speel met een banshee en met de nieuwste HL/CS :D

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Een voodoo1 was toch altijd een door lus kaart:?. En sommige kaarten wouden aleen met sommige kaarten werken! :). Maar ik denk dat je rond 30 fps zit met een voodoo1 als je geluk hebt ;)

• Klovan
  • Nu online
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef Termin8or het volgende:
Een voodoo1 was toch altijd een door lus kaart:?. En sommige kaarten wouden aleen met sommige kaarten werken! :). Maar ik denk dat je rond 30 fps zit met een voodoo1 als je geluk hebt ;)
nou denk wel minder hoor dan 30 fps, ligt er met HL/CS helemaal aan, hoeveel geheugen je hebt en hoe snel je proc is ;)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op donderdag 08 november 2001 18:31 schreef Klovan het volgende:

[..]

nou denk wel minder hoor dan 30 fps, ligt er met HL/CS helemaal aan, hoeveel geheugen je hebt en hoe snel je proc is ;)
Zit nu op 2de pc met 400 mhz amd , tx97e !! >:), 128 mb geheugen en s3 4 mb en een voodoo1 2 MB!!!! :D. En kan alleen is 640*480 :P. Maar haal overhaal wel netjes in 120 hz rond 30 fps :Z

Verwijderd

Ik draai Counterstrike met een Voodoo 2 met 12MB in 800x600. Haal 60 frames en gebruik de opengl 3dfx mini driver.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op donderdag 08 november 2001 15:26 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Luister, luister (lees eigenlijk maar jah):
Was niet echt op te maken uit je eerste post. Daarbij heb ik hier wel gekkere suggesties rond zien komen.
Ik heb een GeForce2. Ik heb OOK een Voodoo plankie. Die Voodoo plankie is geen primaire videokaart. Die kun je alleen gebruiken in samenwerking met je primaire videokaart, bij mij dus een GeForce2.
Nee, die kun je alleen gebruiken NAAST je primaire kaart. Dat is iets HEEL anders dan samen... Het is OF je voodoo OF je GF (in 3d, 2d doet die voodoo alleen een PCI slot vervuilen :P ). Heb je twee dezelfde voodooŽs dan kun je die dingen intern koppelen (dus niet je VGA doorlussen met die pruts kabel achterop) en ze in SLI mode draaien. Dan werken die twee voodooŽs dus samen.
En nou wil ik eens een keertje CS spelen met dat 3DFX plankie, ben benieuwd namelijk.
Framerate zal een stuk lager liggen dan met die GF...

Voodoo heerste echt wel heel erg, heb zelf een voodoo 1 en daarna een voodoo 2 gehad. Super game-kaarten, alleen nu echt achterhaald. Leuk om een ouwe PII nog gamebaar te maken, maar niet meer geschikt voor de huidige generatie games.

de betaler vervuilt

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 15:30 schreef Klovan het volgende:
o, heb zelf ook een voodoo en ook CS dus:

dit file moet je hebben: 3Dfx's Official MiniGL v1.47
[..]

als je die hebt uitgepakt en geinstalled, naar HL gaan en dan OpenGL kiezen en dan miniGL, suc6 8-)
HELLUP!!! Die site doet niet/bestaat niet/die link werkt niet!!! Ik wil toch wel heeeeel graag die file hebben!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

• Klovan
  • Nu online
Op vrijdag 09 november 2001 09:47 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

HELLUP!!! Die site doet niet/bestaat niet/die link werkt niet!!! Ik wil toch wel heeeeel graag die file hebben!
Hij deed het wel..
deze dan? :7

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 15:32 schreef Termin8or het volgende:
kheb hier een Voodoo 1 Rush liggen met Tv-Out enzo en is standalone...:) dus geen doorlus...

/Ontopic
Heb je al eens gekeken bij de config en dan OpenGL geselecteerd en dan Mini driver Gebruikt???

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 15:30 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ik denk dat zowel de beeldkwaliteit als je FPS naar beneden gaan, je voodoo kan aleen minigl, en je MX weer niet dus gaat niet echt werken, bovendien is het geheugen op een voodoo 2 traaag dua met D3d zal et ook niet acceleren
Aan mijn oude Voodoo2 kaarten kan qua beeldkwaliteit geen enkele GF card tippen. Beeld is scherper en duidelijker.

Geforce Planken zijn pure snelheid monsters, kwaliteit is iets minder. En ja ik heb zowel Geforce als Voodoo thuis.

• Klovan
  • Nu online
Op vrijdag 09 november 2001 11:33 schreef italiano het volgende:

[..]

Aan mijn oude Voodoo2 kaarten kan qua beeldkwaliteit geen enkele GF card tippen. Beeld is scherper en duidelijker.

Geforce Planken zijn pure snelheid monsters, kwaliteit is iets minder. En ja ik heb zowel Geforce als Voodoo thuis.
Daarin heb je gelijk, Voodoo2/banshee kaarten zijn scherper dan Geforce kaarten of je moet weer gaan tweaken met je GF >:)

Als je echt scherpe en mooie beeldkwaliteit wil hebben, moet je een Matrox nemen :+

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op vrijdag 09 november 2001 12:02 schreef Klovan het volgende:

[..]

Daarin heb je gelijk, Voodoo2/banshee kaarten zijn scherper dan Geforce kaarten of je moet weer gaan tweaken met je GF >:)

Als je echt scherpe en mooie beeldkwaliteit wil hebben, moet je een Matrox nemen :+
Vroeger had je tenminste een Matrox voor de 2d en een Voodoo voor de 3d. DAT waren nog eens tijden :P

de betaler vervuilt

• Klovan
  • Nu online
Op vrijdag 09 november 2001 13:01 schreef GA!S het volgende:

[..]

Vroeger had je tenminste een Matrox voor de 2d en een Voodoo voor de 3d. DAT waren nog eens tijden :P
idd, heb nu ook een matrox millennium, en die heeft gewoon mooie kwaliteit. :9

maar we dwalen een beetje af, is het de topicstarter gelukt :?
Pagina: 1