Toon posts:

Automatisch- 'Control F5 bij laden pagina' -script

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pagina met een site met ingebouwd forum em vanwege iets heel raars krijg ik steeds als ik navigeer in eht forum witte randen langs de kant (rechts).

Mijn broncode is volgens mij wel goed want als ik control F5 doe dan is het wel goed.

Maar als ik dan verder navigger door het forum gaat het weer mis en moet ik na het laden van elke pagina control-F5 drukken wil het goed gaan.

Iemand een oplossing zodat iedere keer automatisch control F5 gedaan wordt? Scriptje ofzo?

Thnx :)

Verwijderd

Ten eerste is alleen F5 al genoeg om te herladen, ten tweede kan je gewoon header("Location: blaat.html"); of de <META HTTP Refresh enz.> gebruiken, ten derde gaat ie dan de hele tijd loopen, tenzij er een variabele wordt meegegeven en ten vijfde is er waarschijnlijk gewoon iets fout aan de broncode... Wat is het URL?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

taal?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle hulp. Het was geen html foutje ofzo.

Meer een fout in HTML.

Ik ben er per ongeluk achter gekomen hoe ik het moest fixen. Door een tabel op te nemen in de <HEAD> werkt alles opeens goed. Heeel vaag. :? Maar het werkt.

Toch allen bedankt. :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op donderdag 08 november 2001 17:16 schreef Apoc2 het volgende:
Bedankt voor alle hulp. Het was geen html foutje ofzo.

Meer een fout in HTML.

Ik ben er per ongeluk achter gekomen hoe ik het moest fixen. Door een tabel op te nemen in de <HEAD> werkt alles opeens goed. Heeel vaag. :? Maar het werkt.

Toch allen bedankt. :)
UHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh