volgens mij niet
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Yep...
Zal heel waarschijnlijk werken.
Er is nog wel een 2e 'nokje' die aangeeft wat voor spanning PCI kaart je hebt. 3.3V / 5V.
Maar als hij zonder vijlen/knippen erin gaat moet hij werken. De kaart 'ziet' zelf dat ie het met 32bits moet doen.
Suc6.
Zal heel waarschijnlijk werken.
Er is nog wel een 2e 'nokje' die aangeeft wat voor spanning PCI kaart je hebt. 3.3V / 5V.
Maar als hij zonder vijlen/knippen erin gaat moet hij werken. De kaart 'ziet' zelf dat ie het met 32bits moet doen.
Suc6.
Ik moet leren lezen
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Kan gewoon, je kaart kan dan alleen geen gebruik maken van de extra bandbreedte die een 64-bits gleufje heeft
ok cool want na het nieuws gelezen te hebben dat 3ware toch door gaat vind ik het weer intressant om zon kaartje te kopen
Verwijderd
Ja, dat kan idd.
Alleen 5 volt en 66MHz PCI kaarten kunnen niet in de normale 32bit 33MHz sloten (d8 ik)
Alleen 5 volt en 66MHz PCI kaarten kunnen niet in de normale 32bit 33MHz sloten (d8 ik)
oke sorry ik had het fout
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Verwijderd
Klopt als een busOp donderdag 08 november 2001 13:42 schreef 3DBlaster het volgende:
Ja, dat kan idd.
Bij sommige PCI-connectoren moet je het achterwandje wat trimmen zodat de kaart eroverheen past. Scherp mesje of beiteltje werkt perfect (gutsje zou ook kunnen).
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
in mijn geval maakt het niet uit dat prestatie verlies aangezien ik 2 hardisken ga gebruiken van ata100. maximale doorvoer van die 2 is geloof ik 69 per stuk ofzo. dan heb ik slecht 5 tot 10 te kort ofzo (2x69=138 max 32bit pci is 133)
vergeet je NIC en je geluidskaart niet. die slurpen ook een deel ervan af. en je USB ook dacht ik (not 100% on this)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Pagina: 1