heb zo`n geweldig leuk programma bpm 4.1 en al een tijdje geleden een mixer gekocht een behringer dx 500 prima ding. Deze wil ik nu aansluiten op m`n geluidskaart zodat ik hem met bpm en pcdj kan gebruiken om te mixen. Mijn vraag is welke kabel(s) heb ik daarvoor nodig??
2 tulpies naar mini-jackplug (gewone walkmanstekker)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
inderdaad 2* tulip en 1 keer kleine jack ...
pas wel op dat je het niveau van je geluiskaart niet te hoog zet anders verneuk je je geluid
en op de line ingang op je mengpaneel, als je dan erg zacht geluid hoort moet je 'm maar ff op phono zetten
Maar niet heus.Op donderdag 08 november 2001 12:58 schreef wibblemoo het volgende:
en op de line ingang op je mengpaneel, als je dan erg zacht geluid hoort moet je 'm maar ff op phono zetten
Een phonosignaal wordt niet alleen versterkt, maar ook gecorrigeerd. Als je dat met een linesignaal doet verne*k je't geluid alsnog.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
gewoon line out/aux/program 1/rec op je mengpaneel vinden, daar die tulpjes in pluggen en mini jackplug in de line in van je geluidskaart... klaar is kees
dat je dan evt nog je gain te hoog hebt staan lijkt me geen onoverkomelijk probleem, maar dan klonk het geluid sowieso al kut
dat je dan evt nog je gain te hoog hebt staan lijkt me geen onoverkomelijk probleem, maar dan klonk het geluid sowieso al kut
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Da ligt er aan hoe je hem wil gaan gebruiken. Als ik het goed heb wil je pc-dj als bron gebruiken. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1 Je gebruikt de mixer van PCDJ. Dan neem je de line-out van je geluidskaart en hangt die op een line-in van je mengpaneel.
2 Je wilt het mengen op je mengpaneel doen. Dan heb je een geluidskaart nodig met een voor/achter uitgang. Dan sluit je de voor-uitgang aan op je line-in 1, en de achter-uitgang op line-in 2. In de pcdj settings moet je dan aangeven dat je deze modus gebruikt. Als het goed is gaat deck A van je pcdj nu naar line-in 1, en deck B naar line-in 2. Het mengen van beide kanalen kun je dan op je mengpaneel doen, wat IMHO ook de beste methode is. Ook het voorluisteren van nummers als je aan het draaien bent gaat zo een stuk makkelijker.
1 Je gebruikt de mixer van PCDJ. Dan neem je de line-out van je geluidskaart en hangt die op een line-in van je mengpaneel.
2 Je wilt het mengen op je mengpaneel doen. Dan heb je een geluidskaart nodig met een voor/achter uitgang. Dan sluit je de voor-uitgang aan op je line-in 1, en de achter-uitgang op line-in 2. In de pcdj settings moet je dan aangeven dat je deze modus gebruikt. Als het goed is gaat deck A van je pcdj nu naar line-in 1, en deck B naar line-in 2. Het mengen van beide kanalen kun je dan op je mengpaneel doen, wat IMHO ook de beste methode is. Ook het voorluisteren van nummers als je aan het draaien bent gaat zo een stuk makkelijker.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Pagina: 1