Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Je moet gewoon ff proberen met die speleten in je kast 
Plak ze dicht en check de temp. en doe het zelfde als ze open zijn
Weet je het zo
Plak ze dicht en check de temp. en doe het zelfde als ze open zijn
Weet je het zo
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hmm ... inderdaad.
Asking the obvious ... er komt wel koude lucht uit ... da's niet echt goed, lijkt me.
Maar ik probeer het wel als ik weer thuiskom van me werk.
Maar die CFM
Asking the obvious ... er komt wel koude lucht uit ... da's niet echt goed, lijkt me.
Maar ik probeer het wel als ik weer thuiskom van me werk.
Maar die CFM
offtopic:
Ik moet echt snel aan een digicammy komen, da ken ik tenminste fotootjes maken van me kast ...
Ik moet echt snel aan een digicammy komen, da ken ik tenminste fotootjes maken van me kast ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik heb dezelfde kast en bij mij zitten ze grotendeels dicht. Op een paar strategische punten heb ik ze open gelaten, omdat ik daar warmte af wil voeren.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Met 3 × 80 uit en 1 × 100 in zou ik zeggen dat er meer lucht uit gaat als in, dus zuigt ie lucht ook aan via de zijwanden. Gewoon open laten dus, anders verlies je airflow, hoewel het niet veel verschil zal maken in temperatuur denk ik.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Had ik al verteld dat het geen gewone 100mm fan is ?
Maar eentje die de warme lucht uit me badkamer moet zuigen ?
Maar ik ga het gewoon proberen ... jammer dat ik nu op me werk zit
Maar eentje die de warme lucht uit me badkamer moet zuigen ?
Maar ik ga het gewoon proberen ... jammer dat ik nu op me werk zit
Pagina: 1