Welke standaard biossen op volgende mobos?

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey
Ik heb echt iedere manual door gelezen en gezocht op de sites van de makers, maar ik kan nergens de standaard biossen tegen komen!
De nieuwste weet ik al, maar ik moet de standaard hebben die er op zitten als je hem koopt...

De Asus A7V133
De MSI K7T Turbo 2
De Abit KT7-RAID

Tnx!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Dat ligt er helemaal aan wat je ermee wilt gaan doen.
Ik heb bv een A7M die begon standaard met version 1004. (geloof ik)
Met die biosversie kon de A7M geen Athlon boven de 1 Ghz aan maar met revision 1004.a wel. De zaak waar ik de boel samenstelde heeft hem waarschijnlijk zelf geflashed in dit geval maar ik denk dat alle mobo standaard met de laatste bios revision geleverd worden.

Ps: wat wil je met die informatie?!>?!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Welke BIOS er standaard opzit hangt er vanaf wanneer je em koopt, de nieuwste borden worden ook met een nieuwere BIOS geleverd.
Bij Abit kun jet overigens zien op de BIOS-chip, daar staat met potlood de BIOS-versie opgeschreven

• Y0ur1
  • Niet online
Ja ben bezig met school. En ik kan het nergens vinden. Ze vragen:
Beschrijf de bios fabrikanten en welke versie wordt gebruikt

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Lekker vaag, kan me nauwelijks voorstellen dat je niet wat meer toelichtig krijgt op die opdracht.

Je kan toch wal lullen over de functie van de bios en waarom er revisions nodig zijn etc. Dan pak je een leuk voorbeeld mobo en beschrijf je de bios updates en waarom ze er zijn. Klaar.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 13:06 schreef Dinictus het volgende:
Lekker vaag, kan me nauwelijks voorstellen dat je niet wat meer toelichtig krijgt op die opdracht.

Je kan toch wal lullen over de functie van de bios en waarom er revisions nodig zijn etc. Dan pak je een leuk voorbeeld mobo en beschrijf je de bios updates en waarom ze er zijn. Klaar.
Ik vind het ook hele vage vragen!
andere vraag:
Welke standaard bios settings zijn er aanwezig?
ik heb gewoon allemaal screenshots er bij gezet van alle bios instellingen, echt zon vage vragen allemaal!
En nee dit is het enige wat er ibj di evraag staat, meer niet

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou dan ben je snel klaar toch?

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 13:19 schreef Dinictus het volgende:
Nou dan ben je snel klaar toch?
Ja maar nu hopen dat het goed is!
en een vraag als Analyseer de communicaties tussen de CPU en de externe geheugen wat ozu jij daar ongeveeer op antwoorden?

Verwijderd

Dit is niet eens een vraag.
Er wordt jouw gevraagd het een en ander te analyseren !!

Ze vragen geen results, geen conclusie, niks.

Och doe ze een lol, en zet een scope tussen, en een Logic analyser. En vertel iets over de freq, cas, ras signaaltjes.

Overigens HET geheugen en niet DE !!

Wat is dit joh !! LBO ?

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 13:28 schreef Klaas_Baas het volgende:
Dit is niet eens een vraag.
Er wordt jouw gevraagd het een en ander te analyseren !!

Ze vragen geen results, geen conclusie, niks.

Och doe ze een lol, en zet een scope tussen, en een Logic analyser. En vertel iets over de freq, cas, ras signaaltjes.

Overigens HET geheugen en niet DE !!

Wat is dit joh !! LBO ?
ja MBO ICT niv.4 echt TE SIMPEl ik word echt echt strontziek van
Gister moesten we ovor eeen TOETS Een word document maken, zippen en een self extracting vna maken dan mailen
naja dan denk je ook, wat doe ik hier |:(|:(|:(|:(
Pagina: 1