Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik dacht dat die alleen in PCMCIA uitvoering was? Voor de duidelijkheid: ik wil m graag voor zo'n iPaq 3630 (Pocket PC)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
ipaq 3630 heeft PCMCIA
Kijk maar in je hanmdleiding
Je moet er wel uitbeiding bij kopen
Kijk maar in je hanmdleiding
Je moet er wel uitbeiding bij kopen
Als ik zie hoe duur t in totaal is, kun je volgens mij beter gewoon een normaal mobieltje erbij halen en zo'n kabeltje. Jammer dat t nog zo duur is want het zou wel heel cool zijn!
Verwijderd
Ik heb zelf een Ipaq 3630 met een pc card exp.sleeve en een
nokia cardphone 2.0. Hij werkt perfect. Alleen op het moment werkt het alleen met abonnement. Daar moet je wel rekening mee houden bij een evt. aankoop.
Gr. Benjamin.
nokia cardphone 2.0. Hij werkt perfect. Alleen op het moment werkt het alleen met abonnement. Daar moet je wel rekening mee houden bij een evt. aankoop.
Gr. Benjamin.
De Nokia Cardphone is toch alleen voor data verkeer en niet voice?
No production networks were harmed during this posting
haha! Perfect!! Eventjes wachten dus! Zal wel een mooi zakcentje kosten
---> 
Op vrijdag 09 november 2001 13:08 schreef cyberjoy het volgende:
Check dit:
http://www.pocketpc-club.nl/nieuws.php?action=1&id=25
PB 3.2
dat ding is nogal stoer jah! Ik zit nu te denken aan een motorola accompli 008. Dit is misschien wel net zo handig...
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
hmz is dat niet hardstikke onhandig met zon ding tegen je oor? loop je best wel voor lul als je tegen je iPaq loopt praten op straat
Under Construction
sja is mijn mening,Op vrijdag 09 november 2001 19:23 schreef cyberjoy het volgende:
wat is dat voor onzin.. waarom zou je voor lul lopen.. tis gewoon handig..
Under Construction
Tis juist handig dat je zonder snoertjes en onzin kunt internetten!
Dat je dan ook geen telefoon meer nodig hebt is alleen maar gaaf
En 't ziet r gewoon strak uit als je met zo'n hip apparaatje tegen je oor loopt
Verwijderd
Inderdaad: Je kunt er gewoon mee bellen m.b.v. een headset,mail ophalen, internetten.
Werkt echt perfect.
Werkt echt perfect.
Pagina: 1