Toon posts:

Bestaat dit? TV-out standalone?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het zit zo, ik heb dus een diamond viper 770 Ultra XL (200/240) ik ben er nog dik tevreden mee, en wil hem dus in mijn systeem houden, maar ik wil eigenlijk ook graag een TV-out zodat ik mijn PC op de TV kan aansluiten, nou was ik aan et denken aan 2 dingen:
1. misschien bestaat er een kaartje waarmee je TV-out op je PC krijgt zonder iets in je systeem te hoeven vervangen.
2. kan ik misschien ook nog een 2e VGA kaart nemen met TV-out, maar deze moet dan op de PCI slot.
* is er ook verschil in kwaliteit van TV-out of maakt zoiets niks uit?
Het liefst ga ik voor optie 1, maar ik weet niet of deze bestaat

Verwijderd

Er bestaan kastjes waarmee je een standaard vga signaal kan omzetten tot een tv signaal alleen schijnt de beeldkwaliteit behoorlijk tegen te vallen en deze zullen beswel prijzig zijn denk ik.
T mooist is denk om "gewoon" een 2e videokaartje in je comp te prikken zoals je zelf al zei. Heb je onder win98/me/2000 meteen een 2x zo groot bureaublad waardoor je ook nog iets anders kan doen tijdens t film kijken :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Trust televiewer kopen.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zit et met de kwaliteit van TV-out, kan dit verschillen, zo ja, waar moet ik op letten, en ik hoef geen 2e zo groot bureaublad, ik wil alleen af en toe mijn DiVX op mijn TV kunnen kijken enz.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 11:56 schreef bluh het volgende:
Er bestaan kastjes waarmee je een standaard vga signaal kan omzetten tot een tv signaal alleen schijnt de beeldkwaliteit behoorlijk tegen te vallen en deze zullen beswel prijzig zijn denk ik.
T mooist is denk om "gewoon" een 2e videokaartje in je comp te prikken zoals je zelf al zei. Heb je onder win98/me/2000 meteen een 2x zo groot bureaublad waardoor je ook nog iets anders kan doen tijdens t film kijken :)
De beeldkwaliteit van die kastjes is juist :9~ :9~ :9~ !!!
Ik heb zelf een keer dat kastje van Trust aan het werk gezien. De kwaliteit is beter omdat de omzetter niet ín je computerkast zit waar allerhande apparaten hem storen.

Verwijderd

[search=televiewer]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.