Panasonic GD93 beetje gaar...

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 06:58
Ik heb nu een tijdje een panasonic GD93 (van mn broer gekregen). Erg fijne telefoon enzo, maar hij is pas geleden gevallen (helemaal niet hard ofzo, vanaf iets meer als een halve meter op de vloerbedekking, maar nu werkt de aan/uitknop nogal slecht. Het vage is dat als de telefoon in de adapter zit, dat er dan niks aan de hand is, en meteen aangaat. Maar als ik hem niet heb aangesloten, dan moet ik nogal hard druk en ff wachten totdat ie aangaat. Iemand een idee hoe dat komt? Maakt de knop gewoon niet goed contact, of is het de accu? Ik kan hem helaas niet openmaken (heb geen torx-schroevendraaier), is er in Eindhoven een winkel die ze kan maken??

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
... is er in Eindhoven een winkel die ze kan maken??
Probeer Bombeeck :)

Hoogstraat 88
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834
Fax: 040 2439377
URL: http://www.bombeeck.nl

By each crime and every kindness, we birth our future

• Dr_Frickin_Evil
Maar zou ik nog (fabrieksgarantie) hebben? Het is een unlockte telefoon uit een prepaidpakket geloof ik, en hij is minder als een jaar oud

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Op donderdag 08 november 2001 12:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar zou ik nog (fabrieksgarantie) hebben? Het is een unlockte telefoon uit een prepaidpakket geloof ik, en hij is minder als een jaar oud
Zeg maar dag dag tegen de garantie :) SW flashes zorgen ervoor dat de garantie voorbij is.

Verwijderd

als je hem hebt geunlocked ben je alle garantie kwijt

• Dr_Frickin_Evil
hehe oke, maar opzich zal het toch niet zo'n kostbare reparatie zijn lijkt me?
Pagina: 1