>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
1: Hij moet 60x60 zijn
2: De icoonfunctionaliteit staat uit om de servers te ontlasten.
We vinden het zelf ook jammer, maar het is niet anders, het klopt dus dat het niet kan, omdat we het hebben uitgezet. Sorry voor het ongemak.
2: De icoonfunctionaliteit staat uit om de servers te ontlasten.
We vinden het zelf ook jammer, maar het is niet anders, het klopt dus dat het niet kan, omdat we het hebben uitgezet. Sorry voor het ongemak.
Bericht hierboven
aaah, dat verklaart een hoop. De enige manier om een icoon te hebben, is dus een web icoon....
Bedankt
edit:
KixAss456 bedankt voor de link!
<===== Het werkt
Bedankt
edit:
KixAss456 bedankt voor de link!
<===== Het werkt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat klopt, geen probleem hoor, daar zijn we voor, om elkaar te helpen.Op donderdag 08 november 2001 11:33 schreef Hu9o het volgende:
aaah, dat verklaart een hoop. De enige manier om een icoon te hebben, is dus een web icoon....
Bedankt
Bericht hierboven
[inkoppertje] Niet altijd Floris.Op donderdag 08 november 2001 11:33 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Dat klopt, geen probleem hoor, daar zijn we voor, om elkaar te helpen.
Maar even serieus, is er eigenlijk al bekent wat die problemen veroorzaakt? Serverload? Bandbreedte?
Ik bedoel, er gaat wel veel verkeer heen en weer, maar die servers van jullie moeten dat toch wel kunnen hebben gezien de configuraties? Of heb ik het nou zo erg mis???
Ik bedoel, er gaat wel veel verkeer heen en weer, maar die servers van jullie moeten dat toch wel kunnen hebben gezien de configuraties? Of heb ik het nou zo erg mis???
Pagina: 1