ik moet iedere keer een paar keer klikken voordat ik hier de site krijg, licht dat bij me zelf aan internet of.....??????
ik baal er namelijk behoorlijk van.....
ik baal er namelijk behoorlijk van.....
gewoon als er erges eem link naar een andere topic staat ofsow, moe'k 3/4 x klikke om die site eindlijk te krijge..... lieverrrrrrrrrd..Op donderdag 08 november 2001 11:26 schreef obsidian het volgende:
Waar klik je dan schat?
Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan iets bij jou moppie. Dus dat word dan meteen een topic voor WOS ofzo.Op donderdag 08 november 2001 11:29 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
gewoon als er erges eem link naar een andere topic staat ofsow, moe'k 3/4 x klikke om die site eindlijk te krijge..... lieverrrrrrrrrd..
dan zal het wel aan hier ligge, ik zit namelijk op school, en ik kan nie eens m'n eigen hotmail bekijke net zo onnozel, ze hebbe kei veel site's geblokt, maar goed, dan weet ik dat het dus aan die computers hier ligt.........Op donderdag 08 november 2001 11:31 schreef KixAss456 het volgende:
hier loopt ie perfect, nog nooit zo goed gelopen...
ja nou ja ik zit op school, en zoals je in m'n andere topic kan leze, hebbe ze hier heeeeeeeel veeeeeeeeeel sites geblokt, kut lui, maar goed... wat doe je d'r an he?!! kan jij d'r wat an doen dan schatje???Op donderdag 08 november 2001 11:31 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan iets bij jou moppie. Dus dat word dan meteen een topic voor WOS ofzo.![]()
Hehehe. Ik kan je thuis aan mijn PC zetten, daar heb je vast geen problemen.Op donderdag 08 november 2001 11:33 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja nou ja ik zit op school, en zoals je in m'n andere topic kan leze, hebbe ze hier heeeeeeeel veeeeeeeeeel sites geblokt, kut lui, maar goed... wat doe je d'r an he?!! kan jij d'r wat an doen dan schatje???
en wat is dat andere probleem dan????????Op donderdag 08 november 2001 11:34 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehehe. Ik kan je thuis aan mijn PC zetten, daar heb je vast geen problemen.Maar ja, waarschijnlijk heb je dan wel een ander probleem.
Hehehe.... Well, I guess that's gotta be me!Op donderdag 08 november 2001 11:35 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
en wat is dat andere probleem dan????????/me wanna know!!!
well, that's not gonna be a BIG problemOp donderdag 08 november 2001 11:37 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehehe.... Well, I guess that's gotta be me!
(ps. sorry, melige bui)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja hoor, doe je mee?? of kan jij me helpen?!!!!Op donderdag 08 november 2001 11:38 schreef Tampie2000 het volgende:
gaat ie lekker jongens?![]()
Zo te horen wil je haar anders best wel bij je op schoot hebbenOp donderdag 08 november 2001 11:37 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehehe.... Well, I guess that's gotta be me!
(ps. sorry, melige bui)
yeaaahh trioootjeOp donderdag 08 november 2001 11:40 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja hoor, doe je mee?? of kan jij me helpen?!!!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
HelaasOp donderdag 08 november 2001 11:42 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
yeaaahh trioootje
-> HK!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Deal. En hoezo HK? Ze stelde een vraag en ik heb haar toch geholpen?Op donderdag 08 november 2001 11:42 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
yeaaahh trioootje
-> HK!
jah maar het gaat een klein beetje offtopic geloof ikOp donderdag 08 november 2001 11:43 schreef obsidian het volgende:
[..]
Deal. En hoezo HK? Ze stelde een vraag en ik heb haar toch geholpen?
lol, maar hier loopt tweakers ook niet helemaal lekker, krijg vaak een incomplete pagina met code erbovenOp donderdag 08 november 2001 11:43 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehehehe...En ik probeerde het nog wel onopvallend te doen.
1
| rum/topb2.gif" width="209" height="70" border="0"> |
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Zullen we dan eens echt melig gaan wordenOp donderdag 08 november 2001 11:45 had Miss_Dittie de volgende signature:
Take me for who I AM, not for who I SEEM to be!!!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
idd... het wordt steeds erger hierOp donderdag 08 november 2001 11:46 schreef Density het volgende:
Kolere, er dient zich wat vers vrouwenvlees aan en er worden gelijk wat figuurtjes hitsig hier...[afbeelding]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
1
| :) |
1
| :( |
Verwijderd
Dat is de tweede keer dat je dat meldtOp donderdag 08 november 2001 11:45 schreef Miss_Dittie het volgende:
we houden het gewoon hier, want ik kan niet in HK kome...
laat ze lekkerOp donderdag 08 november 2001 11:46 schreef Density het volgende:
Kolere, er dient zich wat vers vrouwenvlees aan en er worden gelijk wat figuurtjes hitsig hier...[afbeelding]
ja, zoiets krijg ik ook weles, kei vaaaaaaaaag..Op donderdag 08 november 2001 11:44 schreef Renegade het volgende:
[..]
lol, maar hier loopt tweakers ook niet helemaal lekker, krijg vaak een incomplete pagina met code erboven
code:
1 rum/topb2.gif" width="209" height="70" border="0">
zal allemaal wel.
Bij mij op schoot zou ze trouwens véél gemakkelijker zitten![]()
![]()
Maar da's iets wat met een reboot meestal wel gefixt isOp donderdag 08 november 2001 11:48 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja, zoiets krijg ik ook weles, kei vaaaaaaaaag..
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
brabants?Op donderdag 08 november 2001 11:48 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ja, zoiets krijg ik ook weles, kei vaaaaaaaaag..
Verwijderd
/me kijkt toe vanaf een afstandje en lacht zich rotOp donderdag 08 november 2001 11:48 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
laat ze lekker![]()
ik vind het best maar dan gaan we vanmiddag om 14.30 verder, want ik zit nu op school en ik moet zo kappen, ik blijf nog wel zolang ik kan, als ik weg ben hore jullie ut wel....Op donderdag 08 november 2001 11:47 schreef Renegade het volgende:
[..]
Zullen we dan eens echt melig gaan worden![]()
Dat was toch zo'n liedjeOp donderdag 08 november 2001 11:49 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
brabants?
Ik voel me keeeeeeeeeiiiiiiiii goed, ik voel me keeeeeeeeeiiiiiiiii goed
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hey, ik ben melig en niet hitsig jah! Ehhh, nou... trouwens...Op donderdag 08 november 2001 11:49 schreef Density het volgende:
[..]
/me kijkt toe vanaf een afstandje en lacht zich rot
Verwijderd
Hans TeeuwenOp donderdag 08 november 2001 11:50 schreef Renegade het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n liedje
[..]
spelbreeksterOp donderdag 08 november 2001 11:50 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ik vind het best maar dan gaan we vanmiddag om 14.30 verder, want ik zit nu op school en ik moet zo kappen, ik blijf nog wel zolang ik kan, als ik weg ben hore jullie ut wel....
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ik moet nu weg, ik spreek jullie vanmiddag?????????? ik ben om 14.30 weer back... luv ya allOp donderdag 08 november 2001 11:50 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hey, ik ben melig en niet hitsig jah! Ehhh, nou... trouwens...
Verwijderd
Na 131 posts al?Op donderdag 08 november 2001 11:51 schreef Miss_Dittie het volgende:
[..]
ik moet nu weg, ik spreek jullie vanmiddag?????????? ik ben om 14.30 weer back... luv ya all
verrekOp donderdag 08 november 2001 11:51 schreef Density het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
oopsOp donderdag 08 november 2001 11:52 schreef obsidian het volgende:
Zoooo, en nu kan het topic lekker zakken, we hebben onze lol weer gehad voor vandaag. LA is weer voor serieuze zaken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq