Toon posts:

Empire Earth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie speelt dit superspel nog meer. http://www.sierrastudios.com/games/empireearth/index2.html
Het is een beetje een Age of Empires kloon. Maar dan kun je inzoomen en de tijd waarin je kan spelen is veel langer (prehistorie tot 2 tijdperken na het onze).
Ik weet alleen niet of je zonder CD-Key online tegen elkaar kan spelen. dus gewoon met IP invoeren. Maar als je zin heb om dat uit te proberen vanavond reply dan ook maar

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:28

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik speel het ook :)

ownend spel, zeker, veel beter dan age of empires (ja heb ik ook).

tja 1 nadeel, deze versie is een iso, dus over internet zal er niet in zitten denk ik. tenzij hij niet moeilijk doet met een tcp/ip game, kortom, gewoon inlogge op iemands ip en niet langs een centrale server of zo..

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
nou nog iemand vinden die tegen mij wil gamen, dan kan ik het proberen.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ben nog niet aan begonnen, maare duurt het lang voordat je de straaljagers kunt bouwen ?

...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 16:19 schreef dtjiang het volgende:
ben nog niet aan begonnen, maare duurt het lang voordat je de straaljagers kunt bouwen ?
als je tegen "skirmish" speelt ligt het eraan, als je in prehisto speelt dan duurt het lang ja, maar als je in onze tijd begint kun je ze gelijk bouwen.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik vind het zelf een beetje tegen vallen. Heb het door tijdgebrek nog niet zo lang gespeeld. Maar vooral de graphics had ik meer van verwacht.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Topicstarter
ik vind de graphics wel ok.
800*600 is inderdaad niet zo maar alles hoger dan dat vind ik best mooi hoor.

Verwijderd

Topicstarter
maar er wil niemand vanavond tegen mij multiplayere?
Pagina: 1