ok alles staat nu goed ingesteld al de Html'etjes worden in map geplaats op website staat map klaar alleen hoe kan i kervoor zorgen dat er om de 30min de map van mijn HD naar die op mijn website gekopierd(en automatich overschreven) word???
Ik neem aan dat je windows als besturings systeem hebt? Dan moet je volgens mij een batch bestand aanmaken die via ftp die dir van je hd naar de webspace moet pompen en dat batch bestand zet je dan in je taskmanager.
Maar hoe dat batch bestand eruit moet zien weet ik niet, maar heb ze in het verleden hier wel eens gezien.
Maar hoe dat batch bestand eruit moet zien weet ik niet, maar heb ze in het verleden hier wel eens gezien.
...
Ik gebruik dit voor het uploaden van onze chatstats:
dit als *.bat opslaan
en dan nog een txt bestandopenen, waar het volgende in moet komen:
Dit moet je (in dit geval dan) opslaan als ftpup.txt indezelfde dir.
Zo zou het moeten werken. Ik heb wat overige mircstatszooi verwijdert namelijk, want dat is in jouw geval nvt. Kan zijn dat ik een regeltje vergeten ben wat er wel in had moeten staan.
De .bat file kun je vervolgens in je taakplanner van windows zetten, zodat ie automatisch om de zoveel tijd uitgevoerd wordt.
code:
1
2
| set ftpscript=c:\mircstats\autoupdate\ftpup.txt ftp -s:c:\mircstats\autoupdate\ftpup.txt |
dit als *.bat opslaan
en dan nog een txt bestandopenen, waar het volgende in moet komen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| open ip poort username password ascii cd irc/ lcd c:\mircstats\html put coldfusion.html bye |
Dit moet je (in dit geval dan) opslaan als ftpup.txt indezelfde dir.
Zo zou het moeten werken. Ik heb wat overige mircstatszooi verwijdert namelijk, want dat is in jouw geval nvt. Kan zijn dat ik een regeltje vergeten ben wat er wel in had moeten staan.
De .bat file kun je vervolgens in je taakplanner van windows zetten, zodat ie automatisch om de zoveel tijd uitgevoerd wordt.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ik wil de hele map C:\stats en naar worden geload moet je dan elk bestend los met Put doen?? en wat doen dat lcd precies???