och wat leuk 
Ziet er we goed uit, maar hoe leesbaar wordt het?
ik moet er ff meespelen voor ik mijn oordeel hier over vel,
er komt geen lower cast I presume?
er mag nog wel een ][ : en - bij vind ik.
ik moet er ff meespelen voor ik mijn oordeel hier over vel,
er komt geen lower cast I presume?
er mag nog wel een ][ : en - bij vind ik.
Stoer; Marduq
Moest even goed kijken voor ik doorhad hoe het nou precies in elkaar zat. Aan de ene kant is het 3d, maar dan zonder shadows en vlakscheidingen, aan de andere kant vind ik het heel erg op iets russisch-achtigs lijken. Vgl. fontje van bijvoorbeeld de film (als ik het me goed herinner) Enemy at the gates.Op donderdag 08 november 2001 11:18 schreef waxle het volgende:
vinden jullie d'r van?
Hmm.. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk
Denk dat er nog wel wat aan gesleuteld moet worden, maar troost je maar met het feit dat ik het niet zou kunnen
Op donderdag 08 november 2001 11:31 schreef XangadiX het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <style type="text/css">
<!--
body {
font-family: janoz, arial, helvetica;
font-size: 10px;
}
-->
</style> |
sja, staat niet voor niets "in progress", ik wacht de reacties gewoon even af. Was zelf ook minder blij met de "S"... wat betreft de F en de E is het wel een duidelijke keuze geweest; ik wil inderdaad het Cyrillische schrift een beetje benaderen.
Slaat me aan bij Pelle,
een @ en 1 t/m 0 mag er ook nog wel bij
Vind de E & F niet duidelijk, zeker als je ze alleen ziet zou ik er zeker een C & R van hebben gemaakt.
De schuine lijn is in de S veel dunner dan in de N, die zou ik zoveel mogelijk hetzelfde proberen te houden...
voor de rest... STOERHEID!

Phat cycle +1
een @ en 1 t/m 0 mag er ook nog wel bij
Vind de E & F niet duidelijk, zeker als je ze alleen ziet zou ik er zeker een C & R van hebben gemaakt.
De schuine lijn is in de S veel dunner dan in de N, die zou ik zoveel mogelijk hetzelfde proberen te houden...
voor de rest... STOERHEID!

Phat cycle +1
ik zou de E in ieder geval veranderen, die conflicteerd met de C, de f kan wel maar is nu een hoofdletter Labda (grieks)
hier is een ideetje misschien;
het is wel een beertje slorig gephotoshopped

maar je krijgt het idee, zie maar; ik ben natuurlijk niet zo'n stoere fontheld als jij
hier is een ideetje misschien;

maar je krijgt het idee, zie maar; ik ben natuurlijk niet zo'n stoere fontheld als jij
Stoer; Marduq
maar bedankt, iig
Jaaaaaaaaaaa daaaaaar is 'ie weer: de lowrider!Op donderdag 08 november 2001 11:37 schreef DeFeCt het volgende:
Phat cycle +1
Die hebben we lang niet meer gezien zeg, shit...
Almost... dit is een chopper... lowriders zijn voor mietjesOp donderdag 08 november 2001 11:51 schreef Pelle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa daaaaaar is 'ie weer: de lowrider!
Die hebben we lang niet meer gezien zeg, shit...
* Pelle is geen lowrider/chopper-guruOp donderdag 08 november 2001 11:59 schreef DeFeCt het volgende:
Almost... dit is een chopper... lowriders zijn voor mietjes
Wat is het verschil precies?
Verwijderd

dat is volges mij een hardcore lowrider. zo'n neger-wagen die op en neer springt. met een hoop chicks in de backseat..
Slordig getypt ookOp donderdag 08 november 2001 11:39 schreef XangadiX het volgende:
Maar Waxle ik sluit me aan bij de voorgaande ridders van de ronde tafel Pelle en DeFeCt. Bewust zo'n E, prima.. maar handig is ie niet. Wat dat betreft vond ik de slorige oplossing van Xanadix geen gekke.
Verwijderd
mag ik roepen -> Blaise??!!
(hijz de maker van 4 fonts te vinden op http://4logoz.cjb.net, ennuh, op 1001fonts.com, dus heeft verstand van zaken)
ik roep'm wel ff
(hijz de maker van 4 fonts te vinden op http://4logoz.cjb.net, ennuh, op 1001fonts.com, dus heeft verstand van zaken)
ik roep'm wel ff
Verwijderd
sorry hoor, maar ik zie heeeeel weinig verschil in de D en de O. zeeeeeeeer verwarrend nou.
Nee niet, die vind ik juist perfectOp donderdag 08 november 2001 20:06 schreef NeBReG_SeTi het volgende:
sorry hoor, maar ik zie heeeeel weinig verschil in de D en de O. zeeeeeeeer verwarrend nou.
En dan nog ff speciaal voor Pelle:
Lowrider:
Chopper:

See the difference ?
* Yellow|A vraagt ich af waarom in elk waxeffect topic het uiteindelijk draait om lowriders
|{ brrr }] |
Kijk, daar kan ik wat meeOp vrijdag 09 november 2001 09:38 schreef DeFeCt het volgende:
En dan nog ff speciaal voor Pelle:
Lowrider:
[afbeelding]
Chopper:
[afbeelding]
* Pelle belooft plechtig dat hij het nooit meer zal vergeten
En lowriders waren een half jaar gelden cool en choppers gaan het komend zomer maken....that's how it goesOp vrijdag 09 november 2001 13:09 schreef Pelle het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik wat mee
* Pelle belooft plechtig dat hij het nooit meer zal vergeten
Pagina: 1