Dag mede tweakers / got'ers...
Volgende XSL probleem dient zich aan. Ik wil mezelf de moeite besparen om voor elke rij in een tabel alle tags opnieuw te maken, hiervoor heb ik een simpel javascriptje geschreven. Echter, xml gaat hier niet echt lekker mee om. In ieder geval hieronder 2 voorbeelden en de output. In het eerste geval tovert XSL de tags dus daadwerkelijk als strings op het scherm. In het 2e geval
voorbeeld 1:
output:
Voorbeeld 2
Met als output
Heeft iemand advies? Ik wil dus gewoon dat de tags opgepakt worden door HTML.... In plaats van ze als strings weer te geven.
Volgende XSL probleem dient zich aan. Ik wil mezelf de moeite besparen om voor elke rij in een tabel alle tags opnieuw te maken, hiervoor heb ik een simpel javascriptje geschreven. Echter, xml gaat hier niet echt lekker mee om. In ieder geval hieronder 2 voorbeelden en de output. In het eerste geval tovert XSL de tags dus daadwerkelijk als strings op het scherm. In het 2e geval
voorbeeld 1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <xsl:script language="Javascript">
<![CDATA[
function PrintRow(omschrijving, waarde)
{
var werktniet = ("<tr><td>"+omschrijving+"</td><td>"+waarde+"</td></tr>");
return (werktniet);
}
]]></xsl:script> |
output:
code:
1
| <tr><td>Geboortedatum</td><td>Pietje</td></tr> |
Voorbeeld 2
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <xsl:script language="Javascript">
<![CDATA[
function PrintRow(omschrijving, waarde)
{
var werktniet = ("<tr> <td>"+omschrijving+"</td> <td>"+waarde+"</td></tr>");
return (werktniet);
]]></xsl:script> |
Met als output
code:
1
| <tr> <td>Geboortedatum</td> <td>Pietje</td></tr> |
Heeft iemand advies? Ik wil dus gewoon dat de tags opgepakt worden door HTML.... In plaats van ze als strings weer te geven.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...