How about iets meer spec's over het betreffende moederbord? Zoals chipset, type, socket/slot? Kunnen we er wat meer over zeggen.
I think, therefor I am.....I think.
p3-600e kan er alleen met wat mazzel (en tweaken) op, de standaard (=100 mhz fsb) gaat meestal wel.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
celeron 450 bestaat niet
als het een 300@ 450 is kan je mobo dus 100mhz aan, dan zal het waarschijnlijk wel lukken (evt bios update), mar post eerst ff welk mobo
het is een standaard fujitsu pc of zo en het zou idd ook een 466 Mhz kunnen zijn (er zit wel pc133 geheugen in). het systeem is van een vriend van mij en ik ben eigenlijk alleen thuis in AMD. Dat wordt ook sowieso zijn volgende. Ik hoopte alleen zo de levensduur nog een paar maanden te verlengen lol.
Verwijderd
466 loopt nog op de oude 66MHz bus.... Het kan zo zijn dat het mobo 100MHz aankan, maar dan hangt het toch af van het merk mobo....
die p3 ka dus niet op 66 Mhz dan zou ik hem onderklokkenOp donderdag 08 november 2001 13:24 schreef pdb het volgende:
466 loopt nog op de oude 66MHz bus.... Het kan zo zijn dat het mobo 100MHz aankan, maar dan hangt het toch af van het merk mobo....
hoe werkt zo'n p3 is dat 6x100Mhz
en dus anders 6x66mhz
Pagina: 1