Toon posts:

Adsl modems van een jaar geleden.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb een vraagje over de alcatel speedtouch home modems. Is er sinds een jaar geleden iets veranderd aan die modems, dus nieuwe revisies (niet firmware) of een compleet nieuw model. Om het zo maar te zeggen: als ik nu een adsl modem koop van een jaar geleden (neem 'm over van kennis), kan ik dan normaal adslen, dus geen incompatibiliteit ofzo ?

En weet iemand of je bij xs4all adsl kunt nemen zonder het modem erbij te bestellen, bij andere providers heb ik de mogelijkheid wel gezien.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
nee speedtouch=speedtouch. Het enige waar je ff op moet letten is dat het geen snelnet modem is of van cistron. MXstream=Mxstream, en van hun site kan je de firmware, setup toestanden en manual d/l-en.

Vraagje van mij, wat betaal je ervoor ?

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt, en prijs hebben we nog niet over gehad, maar wat raad je me aan?

• zeef
geen flauw idee, was er benieuwd naar. Bied een snip zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
:)een snip is idd voldoende of ietsje meer.

• zeef
jah ik ben eens aan het rondneuzen geweest, maar nergens iets zinnigs kunnen vinden. keep me informed :)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Als je via mxstream gaat kun je nog niet bestellen zonder modem, en met modem is voordeliger (garantie EN nieuw modem tegen flink lagere prijs)
ik moest voor mijn speedtouch (belgie, geen subsidie) 600 piek betalen...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Pagina: 1