van welk programma? Er zijn diverse programma's en spelletjes die de extensie .img gebruiken.
Als je een .IMG van een brandprogramma bedoeld, probeer dan eens isobuster.
Als je een .IMG van een brandprogramma bedoeld, probeer dan eens isobuster.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Is een image, die moet je dus branden.
zelfde proggie als je .iso files.. ff zoeken dus
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
IMG, hmm, isobuster kan dat volgens mij fikken, maar ook Nero volgens mij. Naja, je kan 't proberen met Isobuster, als 't niet lukt kan je misschien nog kijken naar FireBurner (die fikt volgens mij ook iso's).
Je kunt .img bestand volgens mij gewoon uitpakken met isobuster.
is dat isobuster een shareware proggie zoja waar kan ik hem downen ??
http://www.isobuster.comOp donderdag 08 november 2001 15:43 schreef tinus1983 het volgende:
is dat isobuster een shareware proggie zoja waar kan ik hem downen ??
Spread the word: Nero....
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Zeker Daemon tools gebruiken, gewoon even die Image mounten, dan heb je een virtual schijf erbij en dan kan je gewoon cd copy doen met nero of zo.
PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 7900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T700 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Pagina: 1