Ghost recon (demo)

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
jaja er is al een mega topic, maar daar word alleen gepost door gasten die hem al geript hebben (foei), dus eventjes een (legaal) demo topic, wie heeft hem al gespeelt, (DE DEMO DUS) ik heb gister even lopen spelen en ik moet zeggen, het ziet er er gelikt uit, zo gelikt dat ik evetnjes naar een paar bomen liep om ze eens te bekijken, gaaf man, eindelijk zijn we van die rare vlakachtige bomen af :)

en het draait super stoer onder windows2000 met een celeron500@566 196mb en een Kyro2 64mb. 1x2 vertical FSAA aan >:) (2x2 was iets te..) maar best wel gaaf, alleen je kan een zooi commando's aan je teams geven maar hoe kan je alle teams bijelkaar laten komen of moet je ze apart naar een punt brengen?

Verwijderd

Je moet ze apart aansturen, maar zet je waypoints op dezelfde plek, toch...

Verwijderd

Er was ook al een GR Demo topic:
Ghost Recon Demo

Foei!

:?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 23:01
Er zijn echt veel ghost recon topics, en door domme reacties als deze worden ze ook nog eens omhoog geschopt :)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 14:02 schreef DarkShadow het volgende:
Er zijn echt veel ghost recon topics, en door domme reacties als deze worden ze ook nog eens omhoog geschopt :)
helemaal mee eens (kick^)

• Mister_X
ja ik weet dat er veel topics waren, maar toch gingen de meeste topics over de full-warez release, en niet over die demo, (damn, het zou wat wezen, een topic over een warez full game mag wel een de legale demo mag niet...)

• Mister_X
toch nog nuttig vraagje, ik zit op me werk en kan dus niet zelf kijken:

moet je persee dat ubi zooi gebruiken voor mp? of kan werkt het ook met gayspay arcade?
Pagina: 1