wie heeft ervaring met icomputers?

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
ik heb daar 1,5 week geleden 2 casebadges besteld, en het geld overgemaakt, en ik heb nog steeds niks binnen?

ik heb ze maandag ook al een mailtje gestuurd, maar ik heb nog steeds niks terug gehad... :(

en als ik op de order pagina kijk, staat bij de status: geplaatst... (daar staat ie nu al 1,5 week op).

en op de site is ook geen tel. nummer van ze te vinden... |:(

iemand anders goede/slechte ervaringen met icomputers?
ik hoor het graag...

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Ja overmaken heb ik ook problemen mee gehad. Hij had een kapotte bankpas waardoor hij niet kon inetbankieren ofzow en zo geen binnengekomen overschrijvingen kon verwerken.

Maar ik kreeg op alle mail die ik stuurde snel bericht. Verder heb ik er van de week wat onder rembours besteld en dat was wel snel geregeld.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb daar ook casebadges gestuurd en de verwerking duurde inderdaad wat lang, maar ik ze uiteindelijk wel binnen hoor.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• LordMithril
  • Laatst online: 18-08 21:49
ik had er 2* 256MB crucial ram besteld kreeg half uur later mailtje dat ik het kon komen afhalen...2 uur later had ik ze. :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik wacht al heel wat dagen op 3x 512MB DDR van Mushkin, heb het donderdagavond besteld(er waren toen 24 op voorraad), maar heb nog steeds niks binnen gehad :(
Op m'n 2 laatste mailtjes is er nog niet gereageerd, en op ICQ krijg ik ook geen bericht.

Verwijderd

'k heb er ook Mushkin besteld. We zullen zien....

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik heb er 6 casebadges besteld, met GoT actie toen...geld over gemaakt, week later had ik ze in huis fzo

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Crucial stuff besteld, en netjes thuis bezorgd. Ook erg snelle replies op m'n vragen (per meel).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
ik zit nu al een week te wachten op reply van mn mail... :(

Verwijderd

ik heb 3 weken geleden 2 thermaltake geheugenkoelers besteld, geld overgemaakt. Na 2 weken niks gehoord te hebben van icomputers, heb ik een mailtje gestuurd met het vriendelijke verzoek uitleg te geven. Weer niks teruggekregen... :( Toen maar weer een mailtje gestuurd, met de dringende oproep contact op te nemen of anders geld (75,-) terug te storten. Weer niks gehoord... Nu is het al 3 weken later. Nog steeds niks.... Wat moet ik nu???

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb er tijdje geleden ook casebadges besteld met de GoT actie.
Dat hadden ze netjes afgehandeld. Ongeveer anderhalve week nadat ik geld overgemaakt had ze binnen. Best netjes.

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18
Hmm Felysium heeft wel een leuk user iconnetje :P

• The Guardian
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb eens een casebadge besteld (staat ook ergens in de shopsurvey) en heb daar 3 weken op moeten wachten. Was toen het bankpas verhaal, vervolgens was hij verstuurd maar zoek geraakt in de post. Maar uiteindelijk wel gewoon gehad nadat hij begreep dat hij echt zoek was geraakt in de post.
Week geleden ramsinks&AS-adhensive + TT-memorycooling besteld op een maandag, dinsdag het geld overgemaakt en had het vrijdag in huis dus dan heeft de bank en Icomputers uiterst hun best gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Ik reken altijd 3 dagen voor het geld over maken alleen al namelijk.

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
edit:
fout gelezen

Verwijderd

Ik had men crucial geheugen binnen 4 dagen (incl. weekend) dus hier is het goed bevallen :)
Pagina: 1