• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
8-cm MP3 speler eigenaars zijn vast geinteresseerd in deze schijfjes.

Een kennis van mij gaat binnenkort naar Singapore en als ze daar te koop zijn/hij ze kan vinden, kan hij er natuurlijk wel een hoop kopen. Het hangt natuurlijk een beetje van de prijs af; meer dan 1 euro per cd heb ik er eigenlijk niet voor over, en je weet ook niet of winkels zo maar een hele hoop van die CD's op voorraad hebben liggen.
Ik weet gewoon niet echt wat de markt is voor mp3 cd spelers is in Singapore.

Nou heb ik hem nog niet gevraagd of hij zo'n aanschaf zou overwegen en ik weet dus zoals eerder gezegd echt niet of hij ze wel kan vinden, maar goed.

Bovendien is deze manier van een aanschaf maken ook erg onbetrouwbaar, maar misschien de enige oplossing, aangezien ik echt geen winkel ken die ze importeert ofzo. In nederland in ieder geval vast geen een, en als ze hier al zouden zijn, kosten ze vast weer 4 piek per cd :r ...

In ieder geval, zeg maar of hier belangstelling voor is. Zeg zowiezo er ff bij hoeveel CDs je wilt hebben, dan kan ik vast een idee maken van hoeveel het evt. gaat kosten.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Wil binnenkort zo'n Napa 8cm cd player gaan kopen, maar wil alvast wat 8cm-CDRW schijfies hebben om te testen...

Dus een stuk of 10 zou genoeg zijn voor mij... :)

Signature?

• trivolt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:53

trivolt

Thee one and only

ik kan er ook wel een paar gebruiken,
er kunnen namelijk maar 3 albums op zo'n
180 schijfje:(

en ik heb natuurlijk geen zin om 25,- te betalen
aan rembours voor 10 cd's van 1,50 per stuk...

I only live in the dark

Verwijderd

Sefje, we weten nog niet eens zeker of onze napa mcd-380's die 300mb cdr's wel kan lezen, stel nou dat hij hier veel moeite mee heeft (wat ik mij goed kan voorstellen want de data zit 25% (!) dichter op elkaar geprakt) en jij heb 400 cd's ervan besteld... lijkt me niet zo slim hé ?

Ik denk dat ze eerst moeten getest worden voordat je een massa inkoop gaat beginnen !

Maar natuurlijk wel een Afbeeldingslocatie: http://php.desktopbabes.com/phpBB/images/smiles/xyxthumbs.gif voor het idee ! ;)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Over 2 weken is het HCCdagen in Utrecht, daar zijn die dingen ook wel voor een prikkie te kopen. Scheelt je in ieder geval een hoop gesjouw op het vliegveld :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
10 voor mij als het doorgaat :)

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
Op donderdag 08 november 2001 11:53 schreef ZeRoC00L het volgende:
Over 2 weken is het HCCdagen in Utrecht, daar zijn die dingen ook wel voor een prikkie te kopen. Scheelt je in ieder geval een hoop gesjouw op het vliegveld :)
Lijk me stug, hebbie 't hier nog steeds over 8cm 300mb cds lijkt me niet als ze in nl nog nergens gezien zijn laat staan in europa...dan zullen ze heus niet in een keer op hcc dagen te koop zijn :7

die 8cm 185/200 mb cdr vast wel.. en misschien 156 mb cdrw van sony mavica of home merk van conrad.. voor de rest ken geen andere.. maar cdrw heeft niet echt veel voordelen.. veel te duur tot nu toe! en je hebt dan maar 1 disc kan beter meerdere 8cm cdr's kopen en archiefje opbouwen..

als 300mb te verkrijgen wil ik graag weten :9

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

Ik ben in singapore geweest (11 september, jaja) en het is dus NIET absurd veel goedkoper daar.

iig niet de moeite waard. Een Sony P1 is bv. daar DUURDER dan in Nederland - en zo geldt het voor veel meer.

Als je wil shoppen kan je beter naar Johor Bahru in Maleisie gaan (ca. 30 minuten met de auto af centrum SP - Fl. 3,50 met de bus) al vind je niet veel electronica daar (wel veel camera's, stereo's etc)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1