Toon posts:

Drama met A7V266, 1600+ XP en meer

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een Asus moederbord, de A7V266.
Hiermee heb ik al behoorlijk veel problemen gehad:

1x Duron 900 doorgebrand
1x geheugen (256mb DDR) vervangen vanwege "mogelijk" kapot zijn

Verder: conflicten met IRQ's tussen mijn GF2mx, SB PCI 128 en mijn 3com nic.

Nu heb ik gisteren mijn rotte geheugen vervangen met 2X 256 DDR van Samsung en mijn werkende Duron vervangen door een XP 1600+. Tevens heb ik deze voorzien van een Silverado met artic silver. Vervolgens Hercules Fortissimo erbij geprikt als vervanging voor de SB.

GEVOLGEN:

Compu gaat aan maar geeft geen signalen aan mijn videokaart. Geen piepjes, ide ledjes branden wel, fans draaien. Normaal gesproken betekent dat, dat de CPU verrot is. DOA denk ik dan. Dus ik weer effe die Duron erin om het geheel uit te proberen. En...... nog steeds niks. Terwijl dat ding het een 1/2 uur daarvoor nog deed.

Conclusie:

Ik weet het niet meer. Wat kan er kapot zijn? Beide CPU's ?, geheugen van een halve dag oud? Of is die Asus gewoonweg niet OK?

Vraag:

Wie weet een goede winkel in de omgeving van Amsterdam waar ik dit ding kan laten testen en repareren?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Moved.to/PMG

Verwijderd

Topicstarter
Tja moven kan ook, maar krijg toch geen reactie en de compu is al naar CTW. dus dicht maar!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nou zeg...je hebt wel 3 uur gewacht...wat een geduld zeg....wij Tweakers hebben ook nog werk en school en kunnen dus vaak niet overdag beantwoorden :)

Zal je dus ook verder niet vervelen met mijn oplossing :)

Trouwens waarom een topic openen als je hem een uurtje later toch al wegbrengt, vrij zinloos lijkt mij...

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Verwijderd

righteye; vertel het mij dan.....

Verwijderd

Topicstarter
Rustig aan boys!

Ik verlies mijn geduld niet binnen 3 uur hoor!
Heb alleen al 2 weken shit met mijn compu en dat begint behoorlijk :r te worden.

Nadat ik mijn vraag heb gesteld, heb ik de search nog eens effe geraadpleegd. Standaard antwoorden als MyCom en Computerland.....

Dus heb ik mijn Compu naar CTW gebracht en is deze topic dus onzin geworden.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb dat met mijn oud de 1.4GHz ook de CPU is was Dood. :9~ :9~

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
op verzoek v/d topicstarter dicht

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.