Vraag bij Logitech Optical Cordless Desktop!

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Heey Mensen,

ik heb onlangs voor mun verjaardag (6 nov) :p een Logitech Cordless Optical Desktop gehad, je weet wel dat zwarte met grijze draadloze toetsenbord en muis in dezelfde uitvoering. Ben er supers tevreden meej het draait heerlijk! :9~ Maar nu komt mijn vraag, is het normaal als de muis 24 uur per dag telkens een signaal'tje afgeeft in de vorm van om de 3 seconden knipperen, andere optische draadloze muizen zoals de Trust die gaan gewoon uit, maar deze blijft knipperen, is dat normaal?

Thx

..::System Specs::..

Verwijderd

Nog van harte gefeliciteerd :-)

mijn intellimouse doet dat ook als pc uitstaat is voorkomen normaal. Alleen USB muizen gaan helemaal uit.

• Ibidem
Op donderdag 08 november 2001 09:42 schreef BrainDamage het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd :-)
hehe nog hartstikke bedankt :) Nu weet ik tenminste dat het nie aan de muis ligt :)

Verwijderd

Alleen USB muizen gaan helemaal uit.
Das niet waar. Heb ook die Logitech Mouseman Optical, die blauw-paarse, en die blijft ook knipperen, terwijl die gewoon USB is.

Verwijderd

Van harte, hou oud ben je geworden?
* Ganymedus zet een feestneus op voor je aanstaande party :+

Volgens mij heeft het er o.a. mee te maken dat de muis op batterijen loopt, hierdoor heeft hij een eigen stroom toevoer dus moet hij stanby blijven staan om contact te zoeken met de computer. De microsoft draadloze optical mouse gaat bijv. gewoon uit omdat die aangaat op aanraking. Nadeel van dit gehele systeem is dat de batterijen van de logitech enorm snel leeg zijn.

• Ibidem
Op donderdag 08 november 2001 10:20 schreef Ganymedus het volgende:
Van harte, hou oud ben je geworden?
* Ganymedus zet een feestneus op voor je aanstaande party :+

Volgens mij heeft het er o.a. mee te maken dat de muis op batterijen loopt, hierdoor heeft hij een eigen stroom toevoer dus moet hij stanby blijven staan om contact te zoeken met de computer. De microsoft draadloze optical mouse gaat bijv. gewoon uit omdat die aangaat op aanraking. Nadeel van dit gehele systeem is dat de batterijen van de logitech enorm snel leeg zijn.
ik ben 17 geworden, jah ik weet das jong, maar volgens mij heb je helemaal gelijk en het is wel een usb muis dus daar heeft het ook nix mee te maken, maar Logitech heeft een nw systeem ontworpen en daarmee gaan de batterijen zo'n 3 maanden mee! Maar goed thx anyway (8>

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:47

Hu9o

Schokkend

Gefeliciteerd nog!

Ik heb (is nu bij DynaByte voor reparatie mousewheel :( :( ) een microsoft wheel mouse optical. Deze muis is niet draadloos, maar USB. En als ik de USB in m'n computer stop en de computer uit zet dan gaat de muis ook helemaal uit (geen lampje). Maar als ik de USB in m'n monitor stop (USB hub) en de computer + monitor uit doe, dan staat er nog steeds spanning op de USB en dus blijft de muis gewoon aan!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Nog gefeliciteerd Impulsdoder! :)

Maar euhm, even offtopic: die muisjes van trust zijn ook wel cool, met zo'n opladertje :9

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Ibidem
Op donderdag 08 november 2001 11:22 schreef Cizzerd het volgende:
Nog gefeliciteerd Impulsdoder! :)

Maar euhm, even offtopic: die muisjes van trust zijn ook wel cool, met zo'n opladertje :9
Hmm ik heb het niet zo erg op die muizen van Trust, want Trust is gewoon een klote merk eigenlijk, en die Trust reageert minder snel dan de Logitech en ben altijd fan van Logitech geweest dus vandaar :)

Pagina: 1