Toon posts:

Touchscreen...

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is iemand hier al bekend met de nieuwe lcd touchscreen monitoren van IIyama? De plaatselijke electronica/computer winkel hier gaat de 17" versie voor f.2.900,- verkopen. Leek me niet zoveel maar wat kun je er nou mee??

Verwijderd

Je kan dor je monitor aan te raken klikken met je muis. oftewel: je monitor kan je als muis gebruiken. dit is niet handig als je spelletjes wil spelen. het kan wel handig zijn als je bijvoorbeeld internet maar dan nog geef ik de voorkeur aan de muis.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:42 schreef Wasaap het volgende:
Je kan dor je monitor aan te raken klikken met je muis. oftewel: je monitor kan je als muis gebruiken. dit is niet handig als je spelletjes wil spelen. het kan wel handig zijn als je bijvoorbeeld internet maar dan nog geef ik de voorkeur aan de muis.
helemaal mee eens

Verwijderd

Op je scherm tekenen in Photoshop of zo lijkt me wel geinig.

Verwijderd

Ja en lekker het hele scherm vol vette vingers. Dat is zeker erg handig met fotoshop. Ik wordt helemaal gek als er ook maar 1 vetvlek op mijn scherm zit.

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 10:18

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Je kunt ze toch ook met een pen (stylus) bedienen?
Heb net gisteren zo'n tablet bij de Aldi gehaald (werkt lekker trouwens), zou nog leuker zijn als je die direct op 't scherm kon gebruiken

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Verwijderd

Is dat niet afhankelijk van de software die draait? En welk type verkoopt die lokale boer voor fl. 2900,= ?

Verwijderd

Ik vind 2750 meer dan genoeg hoor!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

tekenen op een staande monitor lijkt me al helemaal niet handig! tenzij je de momitor plat op tafel kan leggen....
Voor zoiets moet je bij Wacom zijn: Wacom Cintiq :9~

aAarGhh

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

hmm zat er laatst es aan te denken, maar voor bv een mp3 speler in een huiskamer is zo'n touchscreen wel erg nuttig... kabeltje naar je pc, aansluiten als tweede monitor en klaar ben je... en geen lelijke pc in je woonkamer...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 11:36 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Is dat niet afhankelijk van de software die draait? En welk type verkoopt die lokale boer voor fl. 2900,= ?
RAF Kampen

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Een toucht screen voor je pc lijkt me niet zo handig, in ieder geval niet als vervanger van je muis..

stel je voor, de hele dag met je arm naar het scherm wijzen ->

NU! gegarandeerd binnen een dag resultaat... RSI-plus.. slechts 2900,- @ your local pc-boer

Verwijderd

wat mij neig lijkt is een shoot-em-up game spelen met een touch screen, gewoon 1x je scherm aanraken op de vijand recht in het voorhoofd & he's history 8-) lijkt me wel neig >:) (correct me if i'm wrong)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 02:08 schreef Joske-X- het volgende:
wat mij neig lijkt is een shoot-em-up game spelen met een touch screen, gewoon 1x je scherm aanraken op de vijand recht in het voorhoofd & he's history 8-) lijkt me wel neig >:) (correct me if i'm wrong)
Hmmm dat lijkt mij ook wel kewl eigeniljk, wil ik zeker eens proberen :)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 11:31 schreef larsieboy het volgende:
Ja en lekker het hele scherm vol vette vingers. Dat is zeker erg handig met fotoshop. Ik wordt helemaal gek als er ook maar 1 vetvlek op mijn scherm zit.
|:(

Wie heeft het hier over vingers?

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 03:32 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

|:(

Wie heeft het hier over vingers?
of gewoon met schone vingers achter de pc :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Voor het pc-en -> handen wassen

Verwijderd

Je hebt daar speciale pennen voor dus.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 16:24
Lijkt me juist wel handig met gamen. Gewoon gamen met je muis en toetsenbord en je laat iemand anders op het scherm drukken op poppetjes :7

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

ideaal voor een mp3 server/gateway/proxy :9~

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 08:45 schreef JaJoah het volgende:
ideaal voor een mp3 server/gateway/proxy :9~
Ja daar ga je echt een scherm van 3000 piek aan hangen :{

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Op donderdag 08 november 2001 11:13 schreef HlpDsK het volgende:
Precies, wel geinig, dus geen 3000 piek waard. Doe mij maar een muis, veel goedkoper...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Oblii

reflexschieten lijkt me toch erg moeilijk, je kan echt niet zo snel omdraaien en dan kijken en dan op het poppetje drukken dat je dood wil hebben, gaat toch een STUK makkelijker met de muis etc...

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 11:13 schreef HlpDsK het volgende:
ghehe jah word het net vingerverven.. :P

Verwijderd

Topicstarter
Ah 't kan wel makkelijk zijn met photoshoppen / 3d modelling enzo, moet je gewoon het screen in je buro inbouwen zodat je er als een boek ofzo boven kan werken..

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Op dinsdag 20 november 2001 08:47 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja daar ga je echt een scherm van 3000 piek aan hangen :{
Ik zou niet weten wat je er anders voor een toepassing voor zou kunnen bedenken voor thuisgebruikers.

Ik heb ooit bij Philips in Sittard gewerkt bij het maken van het elektronenkanon. De laser-las machine werd bediend via een touchscreen. (dus om aan te geven dat ie moest beginnen en zow) Hoezo geld te veel. Dit kan net zo goed met een simpele knop

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 20:04

Roy

Hobbies?

Ik heb er hier 2 staan (in het bedrijf van m'n pa), een 14" TFT touchscreen en een 15" crt touchscreen, maar je kunt het niet zien als vervanging van de muis. Het wordt op die pc's gebruikt als kassa, en daar gaat het perfect in! maar als je met touchscreen in windows bezig bent kom je al snel tot de conclusie dat je té dikke vingers hebt :) :P

Inderdaad...

Pagina: 1