Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
phpinfo() erin
dan zie je wel of je param goed meekomt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En hier bedoel jij mee..... ?Op donderdag 08 november 2001 09:29 schreef DeathKnight het volgende:
De headers zijn btw nog niet weggeschreven!
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Nou als ik een header wil wegschrijven als er al html output is gaat dat nogal moeilijk.Op donderdag 08 november 2001 09:32 schreef dusty het volgende:
[..]
En hier bedoel jij mee..... ?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Hmmm.. ik laat he redirecten naar test.php?action=NewsOp donderdag 08 november 2001 09:31 schreef D2k het volgende:
laat hem eens redirecten naar een file met alleen
phpinfo() erin
dan zie je wel of je param goed meekomt
maar hij gaat gewoon stug naar de index.php
Als ik header weglaat gaat hij ook naar index.php maar hij komt er wel, want als ik phpinfo daar neergooi voert hij die wel uit.
Op 1 of andere manier lijkt het wel of hij header gewoon negeert!
Mag ook niet.Op donderdag 08 november 2001 09:36 schreef DeathKnight het volgende:
Nou als ik een header wil wegschrijven als er al html output is gaat dat nogal moeilijk.
Back In Black!
Nou en dat is niet het gevalOp donderdag 08 november 2001 09:39 schreef dusty het volgende:
[..]
Mag ook niet.
alleen na Header stuur ik meestal een break;
wel vaag overigens: ik heb thuis platform op windows98 draaien, maar als ik 't zaakje online zet, dan werkt 't wel.. dus misschien is't een windowsPHP bugje ...
Nooit die() gebruiken, gebruik dan nog netjes "exit". ( die() is namelijk een alias)Op donderdag 08 november 2001 09:44 schreef DeathKnight het volgende:
Na die header geef ik nu een die(); commando, dat schijnt te helpen. Maar ik vind het wel supervaag!
Back In Black!
sorry HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHA..Op donderdag 08 november 2001 09:49 schreef TheDane het volgende:
alleen na Header stuur ik meestal een break;
gebruik exit(); niet break...
Reden? de break is daar namelijk niet voor bedoeld maar is voor iets anders.
Back In Black!
Verwijderd
break is naar mijn weten om uit if, for en while loopjes te 'breken'Op donderdag 08 november 2001 09:57 schreef dusty het volgende:
[..]
sorry HAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHA..
gebruik exit(); niet break...
Reden? de break is daar namelijk niet voor bedoeld maar is voor iets anders.
idd, dus niet om uit het php parsen te 'breken'Op donderdag 08 november 2001 10:01 schreef trebel het volgende:
[..]
break is naar mijn weten om uit if, for en while loopjes te 'breken'
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Back In Black!
Volgens Webster:Op donderdag 08 november 2001 10:08 schreef DeathKnight het volgende:
Ik vind die(); altijd perfect werken.
Bij het programmeren hoort dus de tweede.1alias
Function: adverb
Date: 15th century
otherwise called : otherwise known as
2alias
Function: noun
Date: 1605
: an assumed or additional name
Back In Black!
Weet je het zeker? Bij die() kan je namelijk een optioneele afsluit string plaatsen en bij exit; niet.Op donderdag 08 november 2001 09:52 schreef dusty het volgende:
[..]
Nooit die() gebruiken, gebruik dan nog netjes "exit". ( die() is namelijk een alias)
Als je ook in de Manual kijkt zie je er ook altijd bij staan of een functie een alias (dummy) is. (voorbeeld: unlink && delete). Dit is niet het geval bij exit en die.
En wat is het nadeel om een alias te gebruiken? Werkt toch net zo goed?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Evt. kan het ook nog zijn dat je html output voor de header() en dat je error reporting uit hebt staan oid.
Dus bv. http://foo.bar.com/index.php?actions=news
Ik draai sambar webserver!Op donderdag 08 november 2001 14:19 schreef [ti] het volgende:
Je hebt zeker PHP onder IIS draaien? Dan werkt Header("Location:") soms niet goed.
Evt. kan het ook nog zijn dat je html output voor de header() en dat je error reporting uit hebt staan oid.
Dat was het eerste wat ik geprobeerd had. Ook $PHP_SELFOp donderdag 08 november 2001 14:40 schreef CRiSiS het volgende:
Probeer eens de complete url in je redirect te zetten.
Dus bv. http://foo.bar.com/index.php?actions=news
Maar het werkt nu opzich dus