fs2002: wat moet als eerste in de eerste patch?

Pagina: 1
Acties:

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Velen van jullie zijn al druk bezig met fs2002. Ook zullen velen van jullie al wel het een en andere aan bugs tegen zijn gekomen of gewoon dingen die een beetje tegen vallen.

mijn vraag aan jullie: wat vinden jullie wat als eerste gefixt moet worden bij de eerste patch van microsoft want die komt er zeker wel! :)

mijn mening:

1. D night scenery vind ik zeer slecht.. veel te onduidelijke lampjes langs de runway

2. het taxi'en. iedereen schommelt van links naar recht om hem recht te houden met 25/30 knots

3. sommige ILS approaches hebben nog steeds een dikke bug!

4. de touchdown snelheid die te vinden zijn van elke plane(PDF) zijn niet zo als ze werkelijk zijn... ik land altijd met 160 knots maar als ik 160 vlieg en probeer om met 140 knots op de runway te komen dan land ik er net voor in het gras....

graag jullie bugs die jullie zijn tegen gekomen :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
nou ???? niemand ??

ik kan trouwens ook geen opgenomen videoclips afspelen

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 22:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik vind dat de ATC ook wel iets uitgebreid mag worden. Er moet toch minimaal een optie in om toestemming te vragen om de kruishoogte te veranderen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mee eens:

- ILS approach is buggy
- Autothrottle werkt niet goed
- VOR navigatie via NAV ook vaak buggy.

Ik wil me geld terug!!!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 23:51 schreef Microkid het volgende:
Mee eens:

- ILS approach is buggy

Ik wil me geld terug!!!
muhahahahah! of gewoon wachten op de eerste patch! maar je hebt gelijk hoor ze hadden het wel iets beter mogen testen!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 22:45
2. het taxi'en. iedereen schommelt van links naar recht om hem recht te houden met 25/30 knots
>>vind je het gek... 25/30kts taxie is hard hoor 25*1.8=45km/u (het was toch 1.8?)
ik sta weleens naast rwy01L op schiphol en ik heb ze daar nooit 45km/u zien taxie (normaal is 10a15kts)

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op zondag 11 november 2001 23:51 schreef Microkid het volgende:
Mee eens:

- ILS approach is buggy

Ik wil me geld terug!!!
Met die 2e ben ik het VOLLEDIG EENS!
Ook moet er in komen dat wanneer je van een bepaalde vlucht een andere inlaadt, hij je panel op '0' moet zetten. Voorbeeld, ik vlieg van a -> b met de a/p aan. Maar als ik dan terug zap naar een andere vlucht,neemt ie mijn panel over zoals die afsloot (dus a/p aan)
sVervelend ...
Ook moet de atc de snelheid eens gaan regelen (dus beneden 10000ft dat je maar 250 kts mag)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
plaats namen op gps, of kan dat al :D
en dat taxien ik ga ook altijd van de ene baan naar de ander en ga altijd te hard. zonde

Verwijderd

VLiegen met een kruisraket moet er in....

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ATC inderdaad verbeteren...

en het taxien is inderdaad kut.... Als je stil staat met bijv de mooney...en je wil gaan taxien, moet je eerst full throttle gaan om een beetje power te hebben om weg te komen..en dan weer f2 omdat je anders veel te hard gaat...,

Maar ja...ik ben ook nog maar een newbie en nog niet zo ver met mijn lessons. Die eerste lessons zij wel errug makkelijk :z

tampert, kriminalpolizei

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
wat ik bij fs2002 heel irri vindt is dat ie telkens gaat laden voor elke kleine verandering zoals timezone enzo bij fs2000 was dit gewoon direct verandert.

PC specs

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 13 november 2001 11:13 schreef Aphex het volgende:
wat ik bij fs2002 heel irri vindt is dat ie telkens gaat laden voor elke kleine verandering zoals timezone enzo bij fs2000 was dit gewoon direct verandert.
daar erger ik me ook mateloos aan..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

En altitude instellen is bij mij erg buggie......als ik hem wil veranderen kan ik maar 1 kant uit.....of naar boven, of naar beneden, maar kan niet eerst per ongeluk naar boven drukken en dan bedenken dat ik naar beneden wilde, want dan kan ik een uur klikken en dan is ie mischien 200 feet naar beneden, meer mensen met dit probleem?

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op dinsdag 13 november 2001 11:36 schreef FastDevil2000 het volgende:
En altitude instellen is bij mij erg buggie......als ik hem wil veranderen kan ik maar 1 kant uit.....of naar boven, of naar beneden, maar kan niet eerst per ongeluk naar boven drukken en dan bedenken dat ik naar beneden wilde, want dan kan ik een uur klikken en dan is ie mischien 200 feet naar beneden, meer mensen met dit probleem?
Ik gebruik mijn muis wieltje (en sinds kort mijn wieltje op mijn office toetsenbord) om de a/p in te stellen.
Ga met je muis pijl op een in te voeren waarde staan (bijv op je altitude autopilot venster) en draai aan het wieltje. Zo is de hoogte lekker makkelijk en secuur in te stellen. En nog realistisch ook want int echt ist ook met een wieltje.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 11:36 schreef FastDevil2000 het volgende:
Dit heb ik ook. Wat mij wel opgevallen is dat het alleen het geval is als je onder settings, international de units of measurements op metric (altimeter feet) zet. Op US systems gaat het bij mij wel goed.
Pagina: 1