Toon posts:

command line version

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij zeggen waar ik de goede cli. kan downloaden ik heb hier gesearched maar dat is geen doen. En hoeveel is de cli nou sneller dan de gui. mijn TB 1133@1318(155fsb) met gemiddeld 7.5 uur maar als ik al die andere zie dan schaam ik me dood. Dus als ik die cli heb dient het toch echt sneller te gaan of niet.
Geef me alsjeblieft geen dode links ofzo frustraties en dat kan ik nu niet hebben.

Verwijderd

Wellicht is het handig als je erbij vermeld over welk project je het hebt :?

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

zou het om seti gaan misschien?

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

7.5 uur over een wu, cli.. klinkt als seti, en dan kun je de cli hier vinden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 11:42 schreef Sequence het volgende:
7.5 uur over een wu, cli.. klinkt als seti, en dan kun je de cli hier vinden ;)
ht is inderdaad seti (excuses voor dit ongemak >:).
maar verder ik heb nu de cli en ik zit achter winroute met een proxyserver heel leuk maar met de cli kan je niets instellen en nu kan die dus geen verbinding maaken
ik krijg dit bericht

gethostbyname: No such file or directory
Server host unknown

lijkt me een verbindingsprobleem maar wie ben ik.
Korton help

• Sequence

Sequence

Online marketing

doe eens seti.exe -help? daar staan ook wat opties, of probeer eens of je met mijn proxy kan verbinden..
seti -proxy sequence.keyserver.org:5517

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad seti

oke ik heb de cli maar
ik kan me n iet aanmelden ik zit achter winroute met een proxy server dus naadat ik mijn email adres heb ingevoerd
krijg ik dit bericht
gethostbyname: No such file or directory
Server host unknown
kortom help

• Sequence

Sequence

Online marketing

2 ideetjes:

seti.exe -proxy sequence.keyserver.org:5517
om te kijken of je misschien met m'n proxy kunt verbinden..
of
seti.exe -proxy [IP van je proxyserver]:[Poort]
om door je proxyserver te proberen te komen :)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Met jouw proxy kan die natuurlijk nooit verbinden. Anders lukte het ook wel met Berkeley. Hij moet zijn eigen proxy ip/name en port opgeven...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Sequence

Sequence

Online marketing

ah oke :) welke poorten gebruikt je client als ie met berkeley verbindt dan?

Verwijderd

Topicstarter
oke dat is gelukt maar toen. hij werkt inderdaad sneller. hoe snel weet ik nog niet met setispy zie je de tijd aan de hand van het huidige gemiddelde en dat loopt in het middelste deel van het wu erg omhoog. 3 keer zo hoog als het begin en het eind. maar goed nu de afwerking. hoe laat ik de cli automatisch een nieuw blok ophalen zonder dat ie er mij voor nodig heeft???.

• Sequence

Sequence

Online marketing

als jij een vaste internet verbinding hebt hoef je niks in te stellen :)

indien je een modem hebt moet je effe kijken bij seti -help, daar staat wel iets bij dacht ik, en dan moet je zelf maar kiezen of je wilt dat ie zelf inbelt..

Verwijderd

Topicstarter
help moord brand. arg. schreeuw. kortom frustraties van de bovenste plank. ik krijg tot groot genoegen van mijn comp. natuurlijk halverwege af in het begin te zien dat mijn proc idle is. heel leuk als je dan in je alt ctrl del kijkt van windows xp idle 99%.|:( nog nooit gezien maar leuk van windows. wie weet hoe ik dit euvel(als je gestressed bent verzin je de gekste dingen) op kan lossen????:(:(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
nou ook hier kan het niet goed gaan kijk dat 4 voor laatste smiley gruweltje eens. oja aangezien ik suicidaal ben heb ik daar ook een site voor gemaakt. banzai18.tripod.com. neem dit alsjeblieft niet serieus maar lach er maar om of zo hij is niet af maar hij is online. ik kan nooit een site op mijn hd laten staan. Maar goed het is jullie wel duidelijk dat ik me verveel. aangezien mijn pc nu geregeld een rotschop krijgt.

• Sequence

Sequence

Online marketing

hm, geen idee waar dat aan ligt, heb je een vaste internetverbinding? zou kunnen dat de client zonder werk zit...

kijk anders effe op http://sequence.keyserver.org/doemee.html ... daar staat alles precies uitgelegd :)
Pagina: 1