[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
http://www.siliconvalley.com/docs/opinion/techtest/ml092701.htm
blijf toch bij napa of wacht op de samung yepp 8cm player..
Sorry hoor, maar lees die review die je geeft nog eens. Er staat dat 'ie zelfs zonder shock protection aan vrijwel geen uitvallers had. Belangrijker dan 100 sec of 3 kwartier shock protection is de mechanische constructie van zo'n ding.Op donderdag 08 november 2001 10:00 schreef funrider het volgende:
zou nooit aanschaffen, shock is maar 100 sec ESP, zie review op over ervaringen en geen id3tag on display..
Gebrek aan ID-3 tags is, imho, alleen een nadeel als je een normaal formaat mp3-CD speler hebt. Dan zou ik zeker voor zo'n Expanium 500-serie gaan, die hebben dat wel. Maar als je een albumpje of 4 op zo'n klein CDtje kan ketsen, dan weet je zo'n beetje wel wat erop staat. En als ik op de fiets zit koekeloer ik niet echt de hele tijd naar het display van m'n discman.
Die reviewer was ook niet te spreken over de layout van de knopjes. Ach ja. Dat is ook iets waar je aan moet wennen, maar dat is bij vrijwel ieder apparaat. Naar mijn mening ook een puur persoonlijke kwestie.
Zo slecht is die 8cm Expanium naar mijn mening niet. En, zonder lullig te willen klinken, ik koop persoonlijk liever iets van een fabrikant die zich bewezen heeft in de markt van consumenten electronica. Als jij de Napa wilt kopen, ga je gang, ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt!
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Kijk daar heb je nu wat aan, en persoonlijk ben ik het met je eens , ik denk dat ik maar de philips ga halen!Sorry hoor, maar lees die review die je geeft nog eens. Er staat dat 'ie zelfs zonder shock protection aan vrijwel geen uitvallers had. Belangrijker dan 100 sec of 3 kwartier shock protection is de mechanische constructie van zo'n ding.
Gebrek aan ID-3 tags is, imho, alleen een nadeel als je een normaal formaat mp3-CD speler hebt. Dan zou ik zeker voor zo'n Expanium 500-serie gaan, die hebben dat wel. Maar als je een albumpje of 4 op zo'n klein CDtje kan ketsen, dan weet je zo'n beetje wel wat erop staat. En als ik op de fiets zit koekeloer ik niet echt de hele tijd naar het display van m'n discman. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijk iets.
Die reviewer was ook niet te spreken over de layout van de knopjes. Ach ja. Dat is ook iets waar je aan moet wennen, maar dat is bij vrijwel ieder apparaat. Naar mijn mening ook een puur persoonlijke kwestie.
Zo slecht is die 8cm Expanium naar mijn mening niet. En, zonder lullig te willen klinken, ik koop persoonlijk liever iets van een fabrikant die zich bewezen heeft in de markt van consumenten electronica. Als jij de Napa wilt kopen, ga je gang, ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt
Lijkt mij ook een heel interessant apparaatje. Maar of je er zo een neemt, dat is natuurlijk een persoonlijke afweging.Op donderdag 15 november 2001 09:05 schreef cONEction het volgende:
Kijk daar heb je nu wat aan, en persoonlijk ben ik het met je eens , ik denk dat ik maar de philips ga halen!
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
napa wel?Op donderdag 15 november 2001 12:39 schreef Hingking het volgende:
Ik weet niet wat je er precies mee wilt doen, maar hij heeft dus blijkbaar geen digitale uitgang. Dat is misschien wel jammer als je hem op je stereo wilt aansluiten.
Op vrijdag 16 november 2001 15:47 schreef Bobbert het volgende:
[..]
napa wel?
Ik hoef het nie meer na te gaan want krijg vannavond waarschijnlijk die PhilipsOp vrijdag 16 november 2001 17:24 schreef Hingking het volgende:
Moet je zelf even kijken. Lijkt me niet zo moeilijk na te gaan. Ik weet alleen dat de Rio's het in ieder geval wel hebben.
Post ff een review als je wilOp vrijdag 16 november 2001 19:47 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik hoef het nie meer na te gaan want krijg vannavond waarschijnlijk die Philips![]()
die komt deraan, foto's alvast hiero te bezichtegen -> [topic=319561/1/25]Op vrijdag 16 november 2001 21:45 schreef Gump het volgende:
[..]
Post ff een review als je wil
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
wat jou betreft jaOp zaterdag 17 november 2001 12:16 schreef MGSNK het volgende:
kvind de philips een beetje triest overkomen, netzoals al die andere ,p3 speleres van philips, ze vragen enorm veel geld voor niet al te veel service. Waarom hebben ze bv. geen afstandsbediening met id3TAG?? Mp3 speleres die dat niet hebben horen wat mij betreft in de budgetmarkt en kunnen gelijk afgeschreven worden.
Nee echt geen budget ding dit...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Maar Philips eXpanium 8cm is gewoon een super mooi ding, mist idd Id3 tag, maar zoals Bobbert het al zei, maakt dat geen reet uit. Dat ding is gewoon stabieler , mooier en betrouwbaarder dan een NAPA , ofterwel BETER!!!
Verwijderd
Philips kost dan ook wel bijna het dubbel...Op zaterdag 17 november 2001 14:05 schreef cONEction het volgende:
Voor iemand die de NAPA heeft is het heel moeilijk toe te geven dat philips beter is , en dat is ook begrijpelijk.
Maar Philips eXpanium 8cm is gewoon een super mooi ding, mist idd Id3 tag, maar zoals Bobbert het al zei, maakt dat geen reet uit. Dat ding is gewoon stabieler , mooier en betrouwbaarder dan een NAPA , ofterwel BETER!!!
en toch haalt de Napa het nog qua features...
en Compaq/Verbatim/enz... copyen de Napa
de Napa heeft idd wel een aantal probleempjes
Conclusie
Napa biedt veel waar voor z'n geld (kostenbesparend: geen "sjieke"(Flush)website zoals Philips/Freecom), maar heeft toch last van enkele bugjes
tja ik moet zeggen dat ik het daar gewoon mee eens benOp zaterdag 17 november 2001 14:28 schreef bc557 het volgende:
Napa biedt veel waar voor z'n geld (kostenbesparend: geen "sjieke"(Flush)website zoals Philips/Freecom), maar heeft toch last van enkele bugjes
Maar voor mij was da anders dus
Ik snap het niet hoor, elke keer als er een speler is zonder ID3 tag, gaan mensen dat zitten goed te praten?Op woensdag 14 november 2001 23:56 schreef Hillie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar lees die review die je geeft nog eens. Er staat dat 'ie zelfs zonder shock protection aan vrijwel geen uitvallers had. Belangrijker dan 100 sec of 3 kwartier shock protection is de mechanische constructie van zo'n ding.
Gebrek aan ID-3 tags is, imho, alleen een nadeel als je een normaal formaat mp3-CD speler hebt. Dan zou ik zeker voor zo'n Expanium 500-serie gaan, die hebben dat wel. Maar als je een albumpje of 4 op zo'n klein CDtje kan ketsen, dan weet je zo'n beetje wel wat erop staat. En als ik op de fiets zit koekeloer ik niet echt de hele tijd naar het display van m'n discman.Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijk iets.
Zo slecht is die 8cm Expanium naar mijn mening niet. En, zonder lullig te willen klinken, ik koop persoonlijk liever iets van een fabrikant die zich bewezen heeft in de markt van consumenten electronica. Als jij de Napa wilt kopen, ga je gang, ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt!
Echt dom, want MP3 is een vooruitstrevend formaat, en van die vooruitstrevendheid moet gebruik worden gemaakt. En Philips ript je dus echt off terwijl je een beter produkt kan krijgen in een NAPA, voor de helft van het geld.
En over die knopjes; nee, natuurlijk is dat geen enkel probeem hoor, daar wennen we wel aan. Dit is een soort fout compenserend argument, want waar slaat dit op? Als iets meteen goed in de hand ligt, dan is dat gewoon veel beter! Je kan overal aan wennen, ook elke dag aardappelen eten.
De philips speler doet korter met zijn batterijen dan een NAPA, de oppervlakte is slechter verdeeld, (rare vorm, met lange zijde 12cm
Philips een betrouwbaar merk? Tja, de broodrooster die ik van hun heb werkt prima, maar van de draagbare audio afdeling heb ik nou nog nooit een bijzonder product af zien rollen. De expanium serie is bijvoorbeeld ook niks bijzonders aan en IMHO kun je beter (online) een goede MP3CDSpeler kopen, met meer functies, voor dezelfde prijs.
Met andere woorden, in mijn ogen is er werkelijk _niks_ goed aan de philips speler, en jullie hebben ook werkelijk geen enkel goed argument op tafel weten te leggen (ik daarentegen
WoohahahahahOp zondag 18 november 2001 02:39 schreef SEFje het volgende:
Ik snap het niet hoor, elke keer als er een speler is zonder ID3 tag, gaan mensen dat zitten goed te praten?
Echt dom, want MP3 is een vooruitstrevend formaat, en van die vooruitstrevendheid moet gebruik worden gemaakt. En Philips ript je dus echt off terwijl je een beter produkt kan krijgen in een NAPA, voor de helft van het geld.
En over die knopjes; nee, natuurlijk is dat geen enkel probeem hoor, daar wennen we wel aan. Dit is een soort fout compenserend argument, want waar slaat dit op? Als iets meteen goed in de hand ligt, dan is dat gewoon veel beter! Je kan overal aan wennen, ook elke dag aardappelen eten.
De philips speler doet korter met zijn batterijen dan een NAPA, de oppervlakte is slechter verdeeld, (rare vorm, met lange zijde 12cm:R ) er is geen ID3 tag support, de anti-shock is korter (ok, je zult noch 480 noch 100 seconde vol schoppen, maar het gaat er dus wel om dat er een kleinere/(goedkopere? van dat soort HW prijzen weet ik natuurlijk niks af) RAMbuffer gebruikt is).
Philips een betrouwbaar merk? Tja, de broodrooster die ik van hun heb werkt prima, maar van de draagbare audio afdeling heb ik nou nog nooit een bijzonder product af zien rollen. De expanium serie is bijvoorbeeld ook niks bijzonders aan en IMHO kun je beter (online) een goede MP3CDSpeler kopen, met meer functies, voor dezelfde prijs.
Met andere woorden, in mijn ogen is er werkelijk _niks_ goed aan de philips speler, en jullie hebben ook werkelijk geen enkel goed argument op tafel weten te leggen (ik daarentegen![]()
![]()
). Ik weet niet of je de reclame van MXStream kent: "Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen" maar dit is dus het tegenovergestelde geval; er is al iets beters op de markt, en toch "willen" jullie een slechter product kopen
.
Resume.
Ik gebruik dat op mn discman enorm vaak.
2e argument is zwaar subjectief: "The looks"
Stel dat je een philips voor ongeveer 200 piek oid kan kopen.. Dan zijn ze in mijn ogen ongeveer gelijkwaardig.
Als de philips echter 550 oid kost is deze geen optie vanwege de veel te hoge kosten.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon