Win XP en RedCat

Pagina: 1
Acties:

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn zoon probeerde gister wat Redcat spellen onder win xp, maar de spellen bleven al hangen in het opstart filmpje. (oa. rekenrace, levende kleurenboek, stedenrace) ik heb al van alles aangeklikt bij compabiliteit (onder eigenschappen) maar het lijkt erop of XP problemen heet met Dos4GW.
Iemand een suggestie?

Verwijderd

DualBoot nemen met XP en 98 als jij er dan achter wil boot je XP en als je zoontje er achter wil boot je 98 :7

• hjs
  • Niet online
Is er geen andere oplossing, beetje overdreven voor die paar spellen om weer win98 neer te zetten

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 16:57

wzzrd

The guy with the Red Hat

dos4gw is een applicatie die onder dos werd gebruikt om spellen in de zgn. Protected Mode te kunnen draaien. Het is heel goed mogelijk dat XP, puur 32 bit zijnde en zuinig op zijn geheugen, dat niet accepteert... Dan moet je dus toch aan de 9x, denk ik...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Agree, win98 is de oplossing voor verouderde troep als redcat.

Verwijderd

jep :Y)

Verwijderd

Verwijderd

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

VMware is een andere oplossing.
Een nog andere oplossing is om ze in "emulatie" modeus te draaien waar xp zo beroemd om is...

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Precies, met de emulatie-modus (klik met je rechtermuisknop op de executable van Redcat en dan daar ff zoeken) kun je het progje laten runnen volgens Win95.

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 14:38 schreef Mottebelke het volgende:
Precies, met de emulatie-modus (klik met je rechtermuisknop op de executable van Redcat en dan daar ff zoeken) kun je het progje laten runnen volgens Win95.
Werkt ook niet, allang geprobeerd :(

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 12:48 schreef it0 het volgende:
VMware is een andere oplossing.
Wat is dat?
Pagina: 1