Verwijderd
Nee dat is moeilijk, ik check ff 1 min op www.leadtek.com en:Op donderdag 08 november 2001 07:44 schreef Frenkel het volgende:
Weet iemand waar ik ze kan vinden; keb ze wel gezien maar weet niet meer waar.
Geforce3 Ti200 TD

en in topic die ook loopt stond de G2 Ti:
Ehhh, LoB... gaat over Asus kaarten hoor, niet leadtek.
Hiero de Ti200 van Asus:

Gewoon op de Asus site. Volgens mij wordt men steeds luier, of zie ik dat verkeerd

Gewoon op de Asus site. Volgens mij wordt men steeds luier, of zie ik dat verkeerd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Dat laatste plaatje is een GF3T500 i.p.v. GF3t200, ik had em besteld en op de 200 zitten geen ribben op het memory en ook de videoin/out zitten er niet op
als in de source kijkt van het plaatje, zie je dat het gaat om de ti200Op donderdag 08 november 2001 08:53 schreef sbonestroo het volgende:
Dat laatste plaatje is een GF3T500 i.p.v. GF3t200, ik had em besteld en op de 200 zitten geen ribben op het memory
39
De Ti500 is zwart:Op donderdag 08 november 2001 08:53 schreef sbonestroo het volgende:
Dat laatste plaatje is een GF3T500 i.p.v. GF3t200, ik had em besteld en op de 200 zitten geen ribben op het memory en ook de videoin/out zitten er niet op

Althans, volgens de Asus site. Zelf heb ik ze nog niet gezien. Er is ook een Ti200 Deluxe, en die heeft wel de ins en outs.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Oops, sorry had niet goed in topictitel gekeken, maar die pics zijn natuurlijk gewoon op www.asus.com te vinden
Pagina: 1