Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
JupsOp donderdag 08 november 2001 05:20 schreef MREn het volgende:
AOpen HX08 is redelijk netjes afgewerkt.
Mijn Chieftec DA-01-BD trouwens ook
Verwijderd
Is dat zn kenteken ofzo?Op donderdag 08 november 2001 05:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
Jups
Mijn Chieftec DA-01-BD trouwens ook
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Oscar to the resqueOp donderdag 08 november 2001 05:13 schreef Bamibal het volgende:
sorry van het ver**ken van de topictitel
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
ALs je gewoon een goede vijl hebt kan je ze zelf mooi afronden, kan je je ouwe kast houden en zoveel werk is t nou ook weer niet.:)
imho dus geen super kast
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Het is gewoon de manier hou je er zelf mee omgaat.
Als je alles snel wil doen dan haal je je inderdaad snel open maar als je het snel maar NETJES doet dan haal je je niet open. Is bij mij pas 2 x voorgekomen op de 50 systemen die ik ongeveer heb opgebouwd
ach...in een volgend leven lach je er om!
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Verwijderd
Pics pleaseOp donderdag 08 november 2001 15:24 schreef Maha het volgende:
Mijn gemodde Elan Vital A10 is ook super afgewerkt.
Verwijderd
Ga wel ff op zoek naar een digitale camera, zou kijken of ik er dit weekeind een kan lenen.Op donderdag 08 november 2001 15:35 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Pics please
Verwijderd
Open dan wel een nieuwe topic, deze raakt al aardig vol en blijft tenminste on-topicOp donderdag 08 november 2001 15:43 schreef Maha het volgende:
Ga wel ff op zoek naar een digitale camera, zou kijken of ik er dit weekeind een kan lenen.
Ook dat kan je natuurlijk zelf doen...Op donderdag 08 november 2001 15:38 schreef Bigs het volgende:
De meeste duurdere kasten zijn wel netjes afgewerkt. Bij Lian Li kasten zitten er plastic randjes over alle randen.. dat werkt wel lekker
Van dat raamrubber gebruiken (dunne), schuif je zo over de scherpe randen heen...
Anders hebben we natuurlijk ook Gaffa!!! of Duck-tape
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Mwaaa, heb tijdens mijn stage daar wat dingen besteld.Op donderdag 08 november 2001 09:48 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ach ik heb zoiets van "je haalt toch wel es je klauwen open aan die kl*ten dingen" ik werk als TD'er en mot dus wel met die goedkope cases van 4 geelen werken en das nie prettig werken nee, maar ze zetten wel lekker in elkaar die 1802 cases. Inkopen bij Temco Systems in Nuenen.soz voor de reclame. Niemand koopt toch daar wat
Waar onder dus 2 Bigtowers en dit zijn prettige bouw kasten, en goed voor de apotheek voor de pleisters
* Diamon Diamon kijkt naar zijn duim, en ziet dat de stukken huid met vlees weer bijna aangegroeit zijn.
And The Only One
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap het ook nietOp donderdag 08 november 2001 18:04 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb nog nooit mijn vingers aan een kast opengehaaldHet kan aan mij liggen maar ik snap et niet helemaal. Als je met je handen langs een rand gaat waar wat ijzer braam op zit ? IDEE: Dan ga je niet langs de randen
En ja ik heb vaak genoeg een computer opengesloopt en 'k heb 3 systemen gebouwd.