Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Diablo key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okiz het is zo ver, ik ben om en ga ook aan Diablo beginnen. Alleen vindt ik het nogal zonde om 30 eurotjes uit te geven voor de cd en dan na twee weken te ontdekken dat ik het niet koel vindt.
Kopieren kan niet van wegen die verdomde key :(
Mijn moeder (ja sick) heeft diablo II en de expensionset, waar ze nu mee speeld.
Mijn vraag is, kan ik nu wel met die cd van II, die toch stof te vreten licht, spelen of niet :?

Verwijderd

Niet met expansion characters lijkt mij...
Misschien als je alle bestanden op je harde schijf zet?

De music bestanden mik ik toch altijd op m'n hd, dan hoeft die cdspeler nier te blijven draaien.

Tja, als een no-cd crack nou legaal zou zijn? Maar dat istie niet ;)

Verwijderd

als jij alleen D2 installeerd, zonder de expansion, kun jij met die 'stof vretende' cd spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef ook niet met expansion caracters te spelen, als ik maar ff kan kijken of het me bevalt en dan koop ik um wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 01:48 schreef Cheatah het volgende:
Niet met expansion characters lijkt mij...
Misschien als je alle bestanden op je harde schijf zet?

De music bestanden mik ik toch altijd op m'n hd, dan hoeft die cdspeler nier te blijven draaien.

Tja, als een no-cd crack nou legaal zou zijn? Maar dat istie niet ;)
Tja heb me laten vertellen door ervaren Diablo gekken dat een no-cd crack ook niet eens mogelijk is...

Verwijderd

Het is ook niet echt toegestaan zeg maar :)

Maar je moeder heeft alleen de cd van D2LoD nodig, dus kan jij gewoon die andere gebruiken, enn Diablo II gaan spelen.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 00:59

Smurf

Detri

Single player kan je gewoon spelen dan ja. Als jullie echter tegelijk op battle.net willen spelen kan dat.... eerm.. "als het goed is" ;) niet, omdat je voor LoD allebei de keys nodig hebt.

Nooit getest, maar lijkt me logisch dat het niet werkt.

)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
je moeder en Diablo ;)

wat moet ik me daarbij voorstellen :?

>:)

...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 19:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

als je hem toch wil kopen, er is nu een set van diabloII + lod + 2 extra tactiek boeken oid voor fl95 .........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heuveltje bedoelt de battlechest >:)

is idd best leuk pakketje voor 90piek :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/diablo2/diablo-bchest.jpg

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en dan te bednken dat ik hem 2 maand los heb gekocht >:)
HITTTMAAAAAN! Had je dat niet ff kunne vertellen :P Had ik 30 piek bespaart :D
Pagina: 1