Duidelijk uitleg Winroute pro 4.1???

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Heeft iemand een duidelijke uitleg voor hoe ik winroute pro moet instellen als DHCP-server? Ik rkijg het nog niet eens werkende op de server zelf, ik kan niet meer surfen op de server als ik winroute inschakel.

Begin alsjeblieft niet over de manual --wrp41en.pdf-- want daar heeft een beginneling 3x niks aan. Daar staan alleen maar de basisprincipes in uitgelegd.

Please kan iemand me "echt" goed opweg helpen. Bij de server startende zodat ik daar gewoon op kan surfen met winroute ingeschakeld.

bijvoorbaat heel veel dank

aahh durka durka durka

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Toch is die handleiding wel nuttig, gewoon vooraan beginnen en rustig doorlezen. Hij is trouwens ook in het nederlands te downen.

Ik begrijp je probleem nog niet helemaal, graag meer input. Gebruik je ook de winroute proxy en DNS server? Hoe staat de firewall geconfigureerd?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Als je het gaat gebuiken voor adsl staat hier wel een handige tutorial.
Als het niet zo is denk ik dat je wel wat nuttige tips hier in kan vinden

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Sjod

Ik ben goed luisterend

als je eers ICS hebt gebruikt moet je voordat je winroute installeert je TCp/IP verwijderen en opnieuw installeren. Als je dit niet doet dan kun je met de "server"niet internetten.

En als je de gebruiksaanwijzing niet snapt raad ik je aan om winroute 4.1 lite te gebruiken is veel makkelijker :)

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 01:22 schreef Sjod het volgende:
als je eers ICS hebt gebruikt moet je voordat je winroute installeert je TCp/IP verwijderen en opnieuw installeren. Als je dit niet doet dan kun je met de "server"niet internetten.
ICS???

aahh durka durka durka

Verwijderd

ICS= Internet Connection Sharing, het standaard Windows connection sharing programma.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 01:20 schreef CV_SmileY het volgende:
Als je het gaat gebuiken voor adsl staat hier wel een handige tutorial.
Als het niet zo is denk ik dat je wel wat nuttige tips hier in kan vinden
Misschien heb ik wat een deze link. Zoiets had ik ook al gedaan maar ik zal het opnieuwe proberen. Volgens mij staat er ook een grote fout in die beschrijving. Hij geeft zn server het ip 192.168.1.0 zegt hij in 1 van de 1e regels, maar bij de 1e screenshot kanje zien dat het ip vab de kaart 192.168.1.1 is. Dit is wel verwarrend als je er al wijnig van snapt

aahh durka durka durka

Verwijderd

Ik heb winroute Pro ook draaien en ben er erg blij mee. Ik gebruik het voor Chello, dus als je daar vragen over hebt kan ik je wel helpen. Je kan me mailen voor meer info op info@judge.nl

Ik hoor het wel

Gr. Judge
Pagina: 1