Netwerkkaarten......welke???

Pagina: 1
Acties:

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Wie kan me wat meer vertellen over welke 10/100 mbit netwerkkaart ik moet nemen???
En dan bedoel ik niet zomaar een merk noemen, maar dan wil ik er ook wat specificaties bij waarom die beter is dan een ander.....de eisen die ik stel zijn als volgt:

10/100 mbit
WOL
trunk-baar
PXE (RIS moet dus mogelijk zijn)

heb nu zelf 3com kaartjes en smc-tjes (types weet ik niet zo uit mn hoofd) en die kunnen dit niet allemaal :(

iRacing Profiel

Verwijderd

Euh? Hoe oud zijn die kaartjes. Die specificaties die je wilt hebben hebben 3Com en SMC kaarten echt wel.

Voorkeur voor kaarten is erg subjectief.
Goede merken vindt ik:
3Com, Intel, SMC, D-Link & Linksys.

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Gebruik dan ook de search.... Tja dat schijnt in te zijn om te roepen...zucht....

Maar goed het kan af en toe werken. Probeer dit draadje eens
[topic=8520/1/25]

FF vooraf mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 3Com. Oh en daarnaast heeft er op de frontpage ook al eens een test gestaan van 10/100 kaartjes.

Chance favors the prepared mind

• kroegtijger
ja, dat heb ik allemaal al gelezen...maar nergens is iets terug te vinden over PXE wat ik er dus zeker wel op wil hebben...net als WOL.........
Ik ben gewoon op zoek naar een duidelijke vergelijking van de verschillende netwerkkaarten....Waarbij ik wil weten welke WOL en PXE ondersteunen en wat hun snelheden zijn....zoiets zie ik nergens terug.....

iRacing Profiel

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
intel pro100s of 3com 905c-tx-nm

• kroegtijger
Thanx...die ga ik es effe bekijken.... *D

iRacing Profiel

Pagina: 1