beperkte garantie 8850 :(

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
Beperkte garantie
In enkele gevallen is er sprake van 'beperkte garantie'.
Dit is bijvoorbeeld het geval bij de Nokia 8250 en de Nokia 8850 Gold Edition. Deze toestellen zijn afkomstig uit Azië. U kunt bij problemen met deze toestellen geen beroep doen op de garantie van Nokia aangezien Nokia Nederland geen garantie biedt aan toestellen die afkomstig zijn van landen buiten Europa.
GSMking.nl biedt alléén garantie indien er spake is van een 'D.O.A.'D.O.A. staat voor 'Death On Arrival' en wil zeggen dat het toestel al niet functioneert op het moment dat u het toestel ontvangt. In dit geval ruilt gsmking.nl het toestel wel om voor een nieuw exemplaar. Indien het om een toestel met 'beperkte garantie' gaat staat dit bij het toestel aangegeven.

wat zouden jullie doen? ik wil eigenlijk toch wel de 8250..
aangezien de 8850 het klepje redelijk snel lam zou zijn (zit speling tussen) en de 8210 heeft me zus al :( en de 8310 is lelijk!....
maar ja die beperkte garantie zit ik een beetje mee.......

edit ff linkje toegevoegd

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
ff omhoog schoppen.... :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op donderdag 08 november 2001 00:32 schreef Lord_T het volgende:

en de 8310 is lelijk!....
maar ja die beperkte garantie zit ik een beetje mee.......
8310 lelijk, en wat vind je er lelijk aan dan?
beperkte garantie? ja dat krijg je als je iets koopt wat eigenlijk niet in NL te krijgen is, das wel logisch of niet soms?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Eehhh de 8250 is toch al in NL te koop ? En als jij je product bij een leverancier koopt dan heb je recht op 1 jaar consumenten garantie. Jij kan niet weten dat een toestel via grijze import aan de man geracht wordt, dus je zou een verzoek tot garantie aan nokia kunnen richten. Vraag is of je zin hebt in de papieren oorlog die daaraan vast zit....

• Lord_T
Op donderdag 08 november 2001 12:56 schreef zeef het volgende:
Eehhh de 8250 is toch al in NL te koop ? En als jij je product bij een leverancier koopt dan heb je recht op 1 jaar consumenten garantie. Jij kan niet weten dat een toestel via grijze import aan de man geracht wordt, dus je zou een verzoek tot garantie aan nokia kunnen richten. Vraag is of je zin hebt in de papieren oorlog die daaraan vast zit....
volgende probleem is dat het op de meeste websites staat dat het een toestel is met beperkte garantie...
heb er nu 1 gevonden die in ieder geval bereidt is om kleine reparaties gedurende het jaar uitr te voeren..
dingen zoals nieuwe battery en evt nieuw display..
alleen software fouten doen ze niets aan.....
prijs van 269,- bij telford clarity 360 valt me trouwens ook wel erg mee...
dus misschien dat ik het toch wel doe...