Toon posts:

Down/Up Speed ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dus eens weten wat de resultaten zoal in nederland waren kwa down en upload. Willen jullie eens vertellen tegen hoeveel k/sec je downt van een goede HTTP/FTP server ? Ik heb me namelijk laten vertellen dat alleen in Belgie het ADSL zo'n lage snelheden heeft
Hierbij het mijne
Download +- 105k/sec
Upload +- 16k/sec

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Belgacom :( heeft de snelheden beperkt :( :( :( tot 750kbit/s en 1mbit/s. Maar dit klopt niet, voor alle abonnementen geldt een downloadsnelheid van max 1mbit/s
Ik kom er soms over als ik mijn inbel software mag geloven

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

staat ook in de faq
ik heb mxstream +/- 6 up en +/- 52 down

Verwijderd

Topicstarter
wtf ?? 52 down ? ben ik nog gelukkig...

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 23:58 schreef Killfrenzy89 het volgende:
Ik wou dus eens weten wat de resultaten zoal in nederland waren kwa down en upload. Willen jullie eens vertellen tegen hoeveel k/sec je downt van een goede HTTP/FTP server ? Ik heb me namelijk laten vertellen dat alleen in Belgie het ADSL zo'n lage snelheden heeft
Hierbij het mijne
Download +- 105k/sec
Upload +- 16k/sec
Ja hangt ervan af wat voor abbo je hebt.

Meest vergelijkbare is hier mxstream zover ik weet (extra/comfort) dat staat te boek als 1mbit/256kbit en in de praktijk haal je met de meeste isp's 105kb/secs download en 25kb/secs upload

Verwijderd

Topicstarter
wel in belgie noemt zoiets dus een ADSL UP abo
750dlt 150upldt en 10Gig limiet

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 10:02

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb MxStream Fast.. 120KB/s+ down 25 tot 30KB/s up...
En stabiel als een beest >:)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:05
Op donderdag 08 november 2001 04:05 schreef .KeN. het volgende:
Ik heb MxStream Fast.. 120KB/s+ down 25 tot 30KB/s up...
En stabiel als een beest >:)
Ok? Welke provider gebruik je dan? dat is nog wel interresant, ik dacht namelijk dat MxStream alles kneep op 16k/s UP. Down interresseert me niet zo, want daar heb ik @home voor (waar (A)DSL niet aan kan tippen).

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op donderdag 08 november 2001 06:50 schreef XTracer het volgende:

[..]

Ok? Welke provider gebruik je dan? dat is nog wel interresant, ik dacht namelijk dat MxStream alles kneep op 16k/s UP. Down interresseert me niet zo, want daar heb ik @home voor (waar (A)DSL niet aan kan tippen).
Nee hoor, ADSL Fast biedt gewoon 1024 kb/s down- en 256 kb/s (dus 32 kB/s) upload maximaal. Dat klopt dus wel. Welke provider je kiest maakt niet uit. Dat is overal hetzelfde (als het goed is...).

Tenminste, volgens de info op de Mxstream-site.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Pagina: 1