Als ik zo al die klachten zit lezen, denk ik dat 85% van alle fouten door de gebruiker zelf komt. Het niet goed na gaan of je sofware wel draait onder XP. Dan hou ik 15% over, die over rekening geef aan Microsoft door bugs in XP en Hardware fabriekanten door niet goed geprogrammeerde drivers.
Ik ben vanaf de eerste dag dat ik win Xp kocht opzoek gegaan naar de juiste drivers en ik heb gekeken of al mij software er wilde lopen. Als ik twijvels had ging ik eerst naar software maker van het programma op het net. Zo had ik een fout in Word2000, die werd veroorzaakt door adobe file maker(ofzoiets). Adobe er vanaf gegooid, probleem opgelost. Stond, toen ik later zat te lezen op de webpage van adobe, ook op de page, maar niet in zoveel woorden. Tussen de regels door lezen.
Dus controlleer even of alles onder XP wil werken voor je het er op zet. Zoniet los eerst je hardware probleem op als je die kan tegen komen en zet dan pas WINDOWS XP home of Pro erop.
Dus controlleer even of alles onder XP wil werken voor je het er op zet. Zoniet los eerst je hardware probleem op als je die kan tegen komen en zet dan pas WINDOWS XP home of Pro erop.