Floppy drive werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
Hallo tweakers!

Ik heb een oud 486je staan daar wil ik graag een router van maken... en dan graag met floppy linux like freesco... maar nu doet mijn floppy drive het niet heel vaag...

zit gewoon op een io kaart geprikt maar telkens als ik die pc opstart zegtie floppy drive error. hijs wel in de bios ingesteld.

had em al eens een keer zo ver dat ie niet meer zei dat er een floppy drive error was, maar dan zeidie weer dat er geen boot disk source was dus of flop of hdd...

vreemd?? wie kan mij helpen want ik kan wel :'(

Verwijderd

draai de IDE kabel eens om >:)

Maar misschien kan je voor 3 tientjes ff een nieuwe kopen, en dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt. verder weet ik weinig instellingen voor een diskdrive..

Succes

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
voor die 3 tientjes heb je een 486 dus zal zonde zijn :)

maar check kabels..jat ffies andere FDD van comp en test die..Verander kabels..noem ut maarop >:)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Blijft het lichtje van die drive toevallig ook de hele tijd aanstaan? Dan zit je kabel verkeerd om...heb ik ook eens gehad toen mijn broer(tje) iets te lang alleen bij mijn pc was ("Nee, ik heb er echt niet aangezeten...") :7

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.