HELP! Ik heb een eLG brander, die 8x hoort te zijn, echter bij sommige merken cd's brand hij automatisch op 4x, ik gebruik easy cd creator 4 en 5 , met nero heb ik hetzelfde!
Die cd's kunnen waarschijnlijk geen 8x aan dan denk ik ?
is een philips cloontje .. na een firmware update zal ie meer cd's moeten accepteren voor 8X writing ...
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
hoe oud is je brander???
ik heb een prob gehad met mijn 4 speed van yamaha. die wou eerst rwtjes als je het quick of slow deed altijd 30 min overdoen en dan was slow (volledig) nog sneller ook
weer wat laterz wou mijn brander alleen maar 2 speed branden en toen kon ik ook telkens na 1 cdtje te fikken me pc opnieuw op te starten als ik nog een cdtje wou fikken kortom dies op... (tenminste de mijne dan)
ik heb een prob gehad met mijn 4 speed van yamaha. die wou eerst rwtjes als je het quick of slow deed altijd 30 min overdoen en dan was slow (volledig) nog sneller ook
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
dan moet je wel mega oude klote cd's hebben. een firmware lijkt mij het slimst.Op woensdag 07 november 2001 23:50 schreef Pizzaman het volgende:
Die cd's kunnen waarschijnlijk geen 8x aan dan denk ik ?
no comment
Verwijderd
Ik heb inderdaad geen update gehaald, en gebruik verschillende cd's die allemaal tot 24 x kunnen.
alvast bedankt voor de info, enig ideee waar ik die firmware kan halen?
alvast bedankt voor de info, enig ideee waar ik die firmware kan halen?
Verwijderd
rewriteables draaien vaak alleen nog op 4 speed. Bijvoorbeeld die van philips. Dus dan schrijft je writer ook op die 4 speed
Pagina: 1