Ik wil graag een gratis domein naam hebben met één extensie erachter bijv www."naam".com of www."naam".nl , maar dan zonder te betalen 
Greetz vluggejapie
Greetz vluggejapie
Verwijderd
Heb je dan ook gratis domeinen waar je wel voor moet betalen??Op woensdag 07 november 2001 23:36 schreef vluggejapie het volgende:
Ik wil graag een gratis domein naam hebben met één extensie erachter bijv www."naam".com of www."naam".nl , maar dan zonder te betalen
Greetz vluggejapie
Verwijderd
Verwijderd
BAH BAH!Op donderdag 08 november 2001 00:18 schreef HansLinkSite het volgende:
-----------------------------------------------
Ik wil graag een 1.8 Gig met één extensie ervoor bijv Pentium 4 of AMD, maar dan zonder te betalen
Greetz RappeHansie
ja, namezero heet datOp woensdag 07 november 2001 23:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Heb je dan ook gratis domeinen waar je wel voor moet betalen??
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Geen "greetz..."Op donderdag 08 november 2001 13:12 schreef havana het volgende:
Een aantal dingen:
1. drie users sluiten hun posts af met "greetz ..."
Dat is dus niet de bedoeling, zoals je in de FaQ kan lezen.
Kan ik inkomen....12. strooien met's idd vrij kinderachtig, zoals al opgemerkt werd
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Zeker de leveringsvoorwaarden van 3 pagina's in kleine lettertjes niet doorgelezen.... Als je wat wil, registreer het dan gewoon. Ik betaal ook $10 per maand per domain, en ik heb er 2Op donderdag 08 november 2001 09:43 schreef Raffel het volgende:
MEneer is dom.... Goedkoopste .com adressen zijn waar??
Wij hadden NAmedemo maar is na een jaar looptijd nu opgezegd. Onze url http://www.eindhovuh.com KWIJT!
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
mee eens, maar ik zou mijn domein toch echt niet bij namezero willen laten hosten... Als je er toch voor betaalt doe ik dat dan liever bij een nederlands bedrijf, en niet iets wat met spam loopt te strooienOp donderdag 08 november 2001 10:37 schreef Koffie het volgende:
Ik lach me elke keer weer krom om dat soort pubertjes die een domein bij NZ nemen, en vervolgens gaan lopen schelden en smijten met de kots-smileys omdat ze 'm niet meer hebben.
Toen je in het begin ergens op YES I AGREE klikte, had je de kans om te lezen dat het een trial period was voor je domein.
Dat je daarna zo dom bent om 'm niet te kopen is je eigen fout.
Ga dan ook niet zo stoer doen om hier met kots-smileys te smijten om te laten zien hoe pissed-off je bent.
Grow up, get a live en betaal voor je prut.
Een eerlijke betaler van 2 NZ domeinen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com