Smilie dieven

Pagina: 1
Acties:

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Zie dit draadje

Nuff said. :(

(Ik was ff met Google aan het rond neuzen)

Edit: K'heb hier ook ff een search gedaan voor eventuele eerdere aangiftes.

Verwijderd

zie het als compliment

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zullen het vast wel mogen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Misschien hebben ze wel gewoon toestemming :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Hej ik ben daar mod ;)

Is niet waar hoor!

Bericht hierboven

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Zouden reply knoppen nog groter kunnen? :P

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Mochten ze toestemming, zie mijn topic dan als ongeopend. ;)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ik zie nergens credits staan, dus ze zijn wrong bezig. ;)

Verwijderd

Gaan we weer. :Z

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 23:55 schreef hdd het volgende:
Ik zie nergens credits staan, dus ze zijn wrong bezig. ;)
Ze zijn niet alleen smilie dieven, maar ook forum dieven. Ze draaien nl voor zover ik kan zien op BlazeBoard (nu OpenBB) en er staat geen copyright meer onder. Maar goed dit is natuurlijk allemaal mierenneuken en vrij nutteloos!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

:? Welke smilies bedoel je exact, behalve die standaard UBB zijn. Ik zie ze niet eigenlijk (mja, ik heb dan ook een barstende koppijn :P)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Bedankt heren, voor de beledigingen en beschuldigingen. (die het gedaan hebben, floris zelf niet :P)

Ik heb bij het opbouwen van het forum iedereen gemailed over de smiley's en toestemming gekregen, mits ik hier jusite melding van doe. Gezien het een hobby site is, stop ik er mijn kleine uurtjes in, en dat zijn er niet veel, in ieder geval niet genoeg om alles in een keer te updaten en upgraden en te verbeteren en te verwerken. Het is onder andere een hobby, omdat ik steeds meer van PHP en mySQL wil leren. Vertragingen zijn opgelopen, onder andere door irl problemen en verhuizing van de server uit Amerika naar Nederland. Ik ben al blij dat het nu weer werkt sinds een maand.

De orginele forum code is BlazeBoard (bbhacks.com), voor ondertussen 75 tot 90% herschreven, om het goed werkend te krijgen. (en veiliger + leuke feature hacks en design aanpassingen)

Als je naar hun "oude' blazeboard support forum gaat, zal je zien dat ik niet de enige ben waarbij de copyrights van hun laatste versie NIET werkt. Deze functie gebruikt tevens een vage 'niet veilige' php code, dus die sla ik tot ik oplossing heb liever over.

De FAQ wordt vervangen door een dynamische faq. Hierin zijn de credits allemaal al verwerkt, zoals afgesproken met de makers van de smiley's.

In plaats van meteen iemand een grote mond te geven, te beschuldigen van diefstal en dergelijke, kan je ook een mail sturen of het gewoon vragen.

* Als tweakers/fok en de graphic gastjes v/d smiley's het niet willen (meer), dan hoor ik het wel. *

En ja, het is een compliment, het zijn gewoon super vette smiley's. :)

En nee Floris, jij bent er (nog) geen mod, ik heet toevallig ook gewoon floris en vind forums ook leuk.

http://mrfloris.com

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op donderdag 08 november 2001 01:05 schreef Brabus het volgende:

[..]

Ze zijn niet alleen smilie dieven, maar ook forum dieven. Ze draaien nl voor zover ik kan zien op BlazeBoard (nu OpenBB) en er staat geen copyright meer onder. Maar goed dit is natuurlijk allemaal mierenneuken en vrij nutteloos!
Het is inderdaad nutteloze mierenneukerij. BlazeBoard project is stop gezet, omdat die gasten ruzie met echte blazeboard autheur (hij heeft ze zelfs gehacked een paar keer en hun database verpest) hadden en zelf niet uit de copyrights kwamen; daarom heten ze nu openBB (nieuwe code, nieuwe crew, nieuwe look, minder probs).

Het is niet mijn bedoeling om mensen in de weg te staan en copyrights te schenden.

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op donderdag 08 november 2001 01:16 schreef Jaymz het volgende:
:? Welke smilies bedoel je exact, behalve die standaard UBB zijn. Ik zie ze niet eigenlijk (mja, ik heb dan ook een barstende koppijn :P)
* xiphoid geeft aan een stripje met asprientjes
(Ik heb dagelijks last van hoofdpijn/migraine. Dit door een van de afwijkingen in mijn ogen (kwaaltje bij albinisme) en lichtgevoeligheid. Bij mij werken asprientjes echt niet meer)

creations.nl / F.A.Q.
hier kan je de faq met de smiley's die ik gebruik, zien.

• xiphoid

xiphoid

I am just me

Op woensdag 07 november 2001 23:43 schreef hdd het volgende:
Zouden reply knoppen nog groter kunnen? :P
post reply knop van tweakers: 115x24
post reply knop op creations: 125x22

Vind je die van tweakers ook zo groot dan ?

(ps) je zal versteld staan hoeveel mails ik krijg met de vraag: waar staat de knop om iets terug te zeggen op een draadje?

Pagina: 1