Bedankt heren, voor de beledigingen en beschuldigingen. (die het gedaan hebben, floris zelf niet

)
Ik heb bij het opbouwen van het forum iedereen gemailed over de smiley's en toestemming gekregen, mits ik hier jusite melding van doe. Gezien het een hobby site is, stop ik er mijn kleine uurtjes in, en dat zijn er niet veel, in ieder geval niet genoeg om alles in een keer te updaten en upgraden en te verbeteren en te verwerken. Het is onder andere een hobby, omdat ik steeds meer van PHP en mySQL wil leren. Vertragingen zijn opgelopen, onder andere door irl problemen en verhuizing van de server uit Amerika naar Nederland. Ik ben al blij dat het nu weer werkt sinds een maand.
De orginele forum code is BlazeBoard (bbhacks.com), voor ondertussen 75 tot 90% herschreven, om het goed werkend te krijgen. (en veiliger + leuke feature hacks en design aanpassingen)
Als je naar hun "oude' blazeboard support forum gaat, zal je zien dat ik niet de enige ben waarbij de copyrights van hun laatste versie NIET werkt. Deze functie gebruikt tevens een vage 'niet veilige' php code, dus die sla ik tot ik oplossing heb liever over.
De FAQ wordt vervangen door een dynamische faq. Hierin zijn de credits allemaal al verwerkt, zoals afgesproken met de makers van de smiley's.
In plaats van meteen iemand een grote mond te geven, te beschuldigen van diefstal en dergelijke, kan je ook een mail sturen of het gewoon vragen.
* Als tweakers/fok en de graphic gastjes v/d smiley's het niet willen (meer), dan hoor ik het wel. *
En ja, het is een compliment, het zijn gewoon super vette smiley's.
En nee Floris, jij bent er (nog) geen mod, ik heet toevallig ook gewoon floris en vind forums ook leuk.