Heeft er iemand ervaring met het verhuizen van een @Home aansluiting? Ik ga binnen Tilburg verhuizen en wil graag mijn verbinding meenemen. Dat kost 49 piek, maar gaat dat een beetje rap of moet je 8 weken wachten?
verhuizen moet volgens mij meteen kunnen...maar dan moet er natuurlijk wel zonder problemen kabel mogelijk zijn op je nieuwe locatie 
mischien paar daagjes...administratie zooi ofzo
Voor dat laatste ben ik bij @Home het meest bang voor, het eerste is geen probleemOp woensdag 07 november 2001 23:34 schreef _MRT_ het volgende:
verhuizen moet volgens mij meteen kunnen...maar dan moet er natuurlijk wel zonder problemen kabel mogelijk zijn op je nieuwe locatie
Ik ga mijn aansluiting a.s. dinsdag laten verhuizen, het regelen daarvan ging redelijk soepel (in Groningen).
Ik heb een aantal weken geleden (+/- half september) gebeld (omdat ik net als jij verwachtte dat het wel lang zou kunnen gaan duren om de aanvraag te verwerken), maar toen zat de maand november nog niet in het systeem... Ik kreeg toen wel vast een ordernummer, waarmee ik dan een week later kon terugbellen. Dat toen gedaan, en alles was binnen no time geregeld. Er was toen ook nog een ruime keus uit data voor een afspraak.
Ik heb het dus wel redelijk lang van te voren aangevraagd, maar kreeg het idee dat het ook zeker wel op kortere termijn te regelen was.
Succes!
Ik heb een aantal weken geleden (+/- half september) gebeld (omdat ik net als jij verwachtte dat het wel lang zou kunnen gaan duren om de aanvraag te verwerken), maar toen zat de maand november nog niet in het systeem... Ik kreeg toen wel vast een ordernummer, waarmee ik dan een week later kon terugbellen. Dat toen gedaan, en alles was binnen no time geregeld. Er was toen ook nog een ruime keus uit data voor een afspraak.
Ik heb het dus wel redelijk lang van te voren aangevraagd, maar kreeg het idee dat het ook zeker wel op kortere termijn te regelen was.
Succes!
volgens mij kan je gewoon zelf je kabelmodem, splitter enzo meenemen en inpluggen... alleen moeten ze in de administratie wat dingen veranderen, maar een installateur hoeft niet meer te komen lijkt me (of zit ik er nou helemaal naast?)
denk niet dat dat gaat lukken nejOp donderdag 08 november 2001 17:43 schreef BOOTZ het volgende:
volgens mij kan je gewoon zelf je kabelmodem, splitter enzo meenemen en inpluggen... alleen moeten ze in de administratie wat dingen veranderen, maar een installateur hoeft niet meer te komen lijkt me (of zit ik er nou helemaal naast?)
miss als je 2 huizen verder gaat wonen ja...als je dus op dezelfde kabelgroep zit...
Het hoeft misschien niet, maar ze doen het welOp donderdag 08 november 2001 17:43 schreef BOOTZ het volgende:
en dat lijkt me dus niet nodig. als hun in de administratie je adres enzo veranderen is het goed. splitter in tv-aansluiting pluggen, coax op kabelmodem schroeven, utp inklikken en klaar. dat kan ik zelf ook wel (de spullen heb je iig al). maargoed @home denkt er dus anders over (btw: je kan het natuurlijk wel gewoon doen, maar dan komt die monteur voor niks...)Op donderdag 08 november 2001 18:28 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:
Het hoeft misschien niet, maar ze doen het welJe moet inderdaad wel zelf al die zooi meenemen naar je nieuwe adres, maar er komt daar dus nog wel iemand de hele boel installeren.
Thanx! Ik wacht maar even met aanvragen totdat ik het huurcontract van mijn woning heb ondertekend, voor het geval er toch nog iets tussen komt. Maar uit jouw verhaal maak ik op dat het allemaal wel goed komt. 2 vragen nog: ik had begrepen dat ik het modem gewoon kon meenemen, klopt dat? En moet de TV-aansluiting ook al werken (lees: kabelabonnement omgezet zijn)?Op donderdag 08 november 2001 14:35 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:
Ik ga mijn aansluiting a.s. dinsdag laten verhuizen, het regelen daarvan ging redelijk soepel (in Groningen).
Succes!
Mijn advies: vraag het ruim (minstens een maand) van tevoren aan. Ik ben twee keer verhuisd met @home dus ik heb ervaring... duurt soms tot 6 weken. 
Je moet inderdaad een werkende Tv-kabel aansluiting hebben op je nieuwe adres.
Succes.
Je moet inderdaad een werkende Tv-kabel aansluiting hebben op je nieuwe adres.
Succes.
Pagina: 1